Komplett dator eller lösa delar - ASUS P8Z68-V Pro/G3, i5-2500K, 8GB DDR3

Permalänk
Medlem

Komplett dator eller lösa delar - ASUS P8Z68-V Pro/G3, i5-2500K, 8GB DDR3

Hej!
Har nu uppgraderat min dator, flyttat mitt gamla in i barnens dator och nu åker deras förra prylar ut här!

Ytterligare bilder av delarna hittar ni här på Google Photo

Datorn har varit i sporadisk drift till och från fram tills för ungefär 2-3 veckor sedan och har aldrig haft några problem. CPU och GPU har inte varit överklockat. Har inte varit några problem för barnen att spela Minecraft och Sims4 på datorn i alla fall, mer än det har dom inte varit intresserade av, så vet inte vad den kan hantera av nyare spel. Men som kontorsdator/barndator funkar den i alla fall utmärkt!

Tänkte börja med en budgivning fram till söndag 15:00. Om jag får ett bud jag är nöjd med på hela paketet innan, kan det vara att jag avslutar tidigare. Detta KAN även gälla bud på enstaka produkter, men prioriterar att sälja allt i ett paket.

Delarna är följande:
1 - Chassi: Antec P280 - Tillbehör, skruvar och 4st 120mm fläktar ingår.
2 - Semi-modulärt nätagg: [https://www.anandtech.com/show/2383/10]Antec TruePower Quattro 850W[/url] - Alla modulära kablar finns självklart med
3-1 - Moderkort: ASUS P8Z68-V PRO/Gen3 - I/O shield, orginalkartong och det mesta av tillbehör ingår.
3-2 - CPU: Intel i5-2500K ink Stock-kylare
3-3 - Minnen: 2x4GB Kingston HyperX Genesis DDR3 1600MHz
4 - Grafikkort: MSI 560GTX m/1,3GB DDR5 - Orginalkartong med tillbehör ingår!
5- Lagring: Kingston HyperX 120GB SATA SSD

6 - Allt ovan i ett paket. Om jag tycker budet är bra, slänger jag även med en DVD-brännare om det är intressant! Kan även montera ihop datorn för köpare för en rimlig peng. Installation av/licens till Windows/OS ingår inte.

Inkludera siffrorna ovan vid budgivning, så blir det lättare. Delarna i Punkt 3 säljer jag helt tillsammans (Moderkort med CPU och RAM).

Säljer till vem jag vill och när jag vill, lite beroende på respons och nivån på buden. Helst avhämtning, om jag ska skicka står köparen för frakt och risiko, förskottsbetalning gäller.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

Budar 500 kr för Moderkort + GPU.
Bor i Bromma och skulle kunna mötas i närheten av Spånga station om det blir aktuellt. (Har tyvärr ingen bil).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quikster:

Hej,

Budar 500 kr för Moderkort + GPU.
Bor i Bromma och skulle kunna mötas i närheten av Spånga station om det blir aktuellt. (Har tyvärr ingen bil).

Noterat. Menar du bara moderkort eller med CPU och RAM? 500kr för moderkort och 500kr för GPU, eller totalt för båda?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prebz:

Noterat. Menar du bara moderkort eller med CPU och RAM? 500kr för moderkort och 500kr för GPU, eller totalt för båda?

Menar bara moderkortet.

Och 500 kr för GPU + Moderkort.

Är egentligen mest intresserad av Moderkortet. Har ett sedan tidigare (Asrock Gen 3 extreme 3). Problemet är att jag har skruvar från CPU-kylare som jag tror sitter fast ganska bra och kan bli svåra att få bort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quikster:

Menar bara moderkortet.

Och 500 kr för GPU + Moderkort.

Är egentligen mest intresserad av Moderkortet. Har ett sedan tidigare (Asrock Gen 3 extreme 3). Problemet är att jag har skruvar från CPU-kylare som jag tror sitter fast ganska bra och kan bli svåra att få bort.

OK. Får se vad som kommer av andra bud. Är inte jättesugen på att plocka av CPU och kylare egentligen, men om ingen annan är sugen på prylarna, så blir det ju bättre än inget!

Permalänk

bud. 1000 kr för rubbet. plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av elangelo2014:

bud. 1000 kr för rubbet. plus frakt

Tack, det är noterat!

Permalänk
Medlem

900 kr för datorn utan grafikkortet och kan hämta (om någon vecka).

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

900 kr för datorn utan grafikkortet och kan hämta (om någon vecka).

Det är noterat, tack!

Permalänk

Hej
Jag undrar när du avslutar budgivningen. Är det jag som gav högsta budet? Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av elangelo2014:

Hej
Jag undrar när du avslutar budgivningen. Är det jag som gav högsta budet? Mvh

Idag klockan 15:00 är det jag har satt som avslut. Är dock inte HELT nöjd med buden jag har fått hittils... Så kan vara jag drar ut på det lite till. Inväntar svar från en annan också, som jag hoppas jag ska få svar från under dagen...

Permalänk
Medlem

Har kontaktat @TMG via PM nu.
Om han backar ligger egentligen @elangelo2014 på tur, men vet tyvärr inte hur jag ska kunna skicka chassit på ett säkert sätt, då jag inte har något lämpligt emballage till det...
Därefter går turen till @Quikster, om det inte blir något med ovan nämnda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prebz:

Har kontaktat @TMG via PM nu.
Om han backar ligger egentligen @elangelo2014 på tur, men vet tyvärr inte hur jag ska kunna skicka chassit på ett säkert sätt, då jag inte har något lämpligt emballage till det...
Därefter går turen till @Quikster, om det inte blir något med ovan nämnda.

Måste dra tillbaka mitt bud på GPU + moderkort.

Fick tag i ett moderkort på annat håll (då denna drog lite ut på tiden).

Permalänk

Jag är fortfarande intresserad av allt som finns på bilden och för det budet jag la sist. Vad det gäller embslering. Det finns flyttlådor eller dylik för typ 15 kr..

Permalänk

Hej hur går det med budgivningen?När tänker du avsluta? Har jag vunnit budet?

Permalänk
Medlem