Rörförstärkare Little Dot MK3 & Sennheiser 58X

Permalänk

Rörförstärkare Little Dot MK3 & Sennheiser 58X

Hallå alla,

Säljer nu min hörlurssetup då jag uppgraderat högtalarsystemet och sällan tar mig tiden att använda lurarna. Både förstärkaren och hörlurarna är pedant skötta och fungerar lika bra idag som när de va nya.

Little Dot MK3

Sennheiser 58X

Budgivning och bud på båda primeras men kan även tänka mig att sälja sepparat.
Kan hämtas i Halmstad eller Göteborg efter överrenskommelse.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Budar 1200 för Doten. Kan hämta i Halmstad

Edit: Tar tillbaka mitt bud.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk

För dig som är ute efter en hörlursförstärkare kan jag varmt rekommendera denna. Haft flera modeller av Little Dot. Det är sjukt mycket för pengarna, finns oändliga möjligheter att modifiera ljudet genom att byta rören om man vill, dock är standardrören helt ok de med
Skynda å köp!

Visa signatur

__________________________
Intel Core i7 8700k@5.0 Ghz Watercooled| Gigabyte Aorus Z370 Gaming 7 | Sennheiser GSX 1200 Pro | 1xSamsung 960Pro 512GB, 1xSamsung 950Pro 512GB, 2xWD Blue 1TB SSD | Corsair Dominator Platinum 16GB@3600 MHz | EVGA 1080TI FTW ELITE |

Permalänk
Medlem

Sugen men rätt oinsatt i denna värld. Köpte mig ett par Fidelio X3 på webhallens rea men kanske blir att skicka tillbaka dem.

Har du något ungefärligt riktpris på paketet?

Permalänk
Skrivet av Sneek:

Sugen men rätt oinsatt i denna värld. Köpte mig ett par Fidelio X3 på webhallens rea men kanske blir att skicka tillbaka dem.

Har du något ungefärligt riktpris på paketet?

Jag hade nog sagt att X3 och 58X är väldigt likvärdiga lurar. De har något olika ljudprofiler där 58X har Sennheisers typiska balanserade och neutrala ljudkurva. Det är ju dock ett väldigt subjetivt ämne när det kommer till vad som är "bäst". Det som verkligen gör skillnad i detta fall är förstärkaren, den gör verkligen stor skillnad oavsätt hörlurar!

Riktpris 2500kr för kittet

(Nypriserna på nätet för begge är utan moms, vilket jag fick lära mig den hårda vägen när jag beställde 😅 )

Permalänk
Medlem

Tack för grundligt svar! Börjar jag med att matcha Electrics bud på 1200kr för Doten! Kan eventuellt skaffa upphämtning om du föredrar det annars + frakt.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1800kr för båda, kan nog ordna upphämtning om det ej funkar att skicka säkert

Permalänk

Går dessa att fraktas? Är tyvärr inte i Göteborg för tillfället.

Permalänk
Medlem

Bjuder 2k för båda 👍🙂

Permalänk
Skrivet av HortyChief:

Går dessa att fraktas? Är tyvärr inte i Göteborg för tillfället.

Jag kan lösa så de går att frakta om det skulle behövas, skriv med om budet är med eller utan fraktkostnaden då.

Permalänk

Låter budgivningen hålla på tills lördag (6e) kl.20. Lägger ingen annan bud över innan dess är kittet ditt @Sneek

Permalänk
Skrivet av Sneek:

Bjuder 2k för båda 👍🙂

Bud avslutade. @Sneek se PM.

Permalänk
Medlem

@EpicToaster Blev allt sålt?

Permalänk
Skrivet av seraj5:

@EpicToaster Blev allt sålt?

Ja tyvärr