PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk

Samma här lyckades beställa på MM. Stod att det fanns i webblager för leverans. Behövde inte club heller som det verkar.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
Corsair Vengeance RBG DDR5 32gb (2x16gb) 6000Mhz
Gigabyte X670 GAMIMG X AX
Sapphire RX 7900XTX

Permalänk

Vill också passa på och tacka @joeldeluxe, utan denna legenden så skulle jag få vänta ännu längre.

Permalänk
Skrivet av Psgamer:

Kunde precis beställa på MM!!!! In nu!!

Gick random in en sista gång och kollade innan läggdags och nu gick det fanimig! Orderbekräftelsen trillade in!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Romuhousu:

Gick random in en sista gång och kollade innan läggdags och nu gick det fanimig! Orderbekräftelsen trillade in!

De har legat i lager väldigt länge nu. Ett tecken på att något är fel eller att folk inte är lika aktiva på kvällen???

Visa signatur

Fractal Design Define S | Core i5-6500 3.2 Ghz | ASUS Z170-P-ATX/Z170 | Asus GTX 1060 6Gb|Corsair Vengeance 2666 Mhz 24G| Cryorig H7 | Windows 10 PRO 64 bit |

Permalänk
Medlem

Får också känslan att något är fel och att de kommer hålla våra pengar som gisslan i 2 månader innan nästa restock sker

Permalänk
Medlem

Finns i lager nu SE

Ni andra som betalade med Klarna har ni fått något Kvitto på MM, finns inget där och kan inte hitta mitt köp. Men har tidigare fått bekräftelse på mitt köp att det gått igenom

Permalänk
Skrivet av Red Onion:

Får också känslan att något är fel och att de kommer hålla våra pengar som gisslan i 2 månader innan nästa restock sker

Tror fan det också Får man den inte skickad idag eller i mrgn så

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psgamer:

De har legat i lager väldigt länge nu. Ett tecken på att något är fel eller att folk inte är lika aktiva på kvällen???

Har ett i kundvagnen och där står det ej i lager så antingen gick dom åt eller så var nått fel

Visa signatur

Fractal Design Meshify S2 CPU Ryzen 3900x CPU-kyl Corsair Hydro H115i GPU Asus ROG RTX3080 SSD 1TB Samsung 860 RAM Corsair DDR4 16GB 3600Mhz PSU Corsair RM 850W 80+ Gold Modulär
BILD LG 48" OLED48CX6LB @ 120hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av giggelingbear:

Tror fan det också Får man den inte skickad idag eller i mrgn så

Och där tog den slut, puh!

Visa signatur

Fractal Design Define S | Core i5-6500 3.2 Ghz | ASUS Z170-P-ATX/Z170 | Asus GTX 1060 6Gb|Corsair Vengeance 2666 Mhz 24G| Cryorig H7 | Windows 10 PRO 64 bit |

Permalänk
Skrivet av Psgamer:

Känns lite off, det är sant. Får väl se vad som händer haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kingleffe:

Tjena tjena vill bara fråga om någon fick ert kvitto på MM hemsida. Finns inte där men fick orderbekräftelse via mail.

Det syns inte för mig heller där, betalade med KLARNA iofs, men vissa verkar ju ha fått att de håller på att levereras ut men ingen status alls för mitt

Permalänk
Skrivet av erkkn:

Det syns inte för mig heller där, betalade med KLARNA iofs, men vissa verkar ju ha fått att de håller på att levereras ut men ingen status alls för mitt

Klicka på "senast 6 månaderna" ist för senaste 5 beställningarna, då dök den upp för folk

Permalänk
Medlem
Skrivet av giggelingbear:

Klicka på "senast 6 månaderna" ist för senaste 5 beställningarna, då dök den upp för folk

TACK ! Har suttit och våndats över att det blivit något knas ! Pjuh !

Men Express frakt det är 1-3 dagar, tänker på en del som nästan redan hunnit få sina

Permalänk
Skrivet av erkkn:

TACK ! Har suttit och våndats över att det blivit något knas ! Pjuh !

Men Express frakt det är 1-3 dagar, tänker på en del som nästan redan hunnit få sina

Är Cyber_patrik du ska tacka han som märkte det Men skönt att den dök upp iaf, nu ere bara länken till postnord som fattas

Permalänk
Medlem

Funnits bra länge i lager på MM nu...

Permalänk
Skrivet av Calle_84:

Funnits bra länge i lager på MM nu...

Fast det går inte att lägga den i varukorgen väl? Står att den är fullbokad.

Permalänk

Känns som att vänta på julafton fast med mer tvivel. Har fått orderbekräftelse från MM men inget om leveransen. Kan de ha lovat ut fler än de har i lager?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DenOndeElvispen:

Testa att rensa cachen i webbläsaren, då gick det att beställa.

Visa signatur

"The GauntMan knows he will win"

Permalänk
Skrivet av fishyfajita:

Känns som att vänta på julafton fast med mer tvivel. Har fått orderbekräftelse från MM men inget om leveransen. Kan de ha lovat ut fler än de har i lager?

Känner precis samma sak, kommer bli en jobbig natt detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av DenOndeElvispen:

Jo det funkade för mig. Jag kunde till och med ta mig till betalning men jag "vann" på Elgigantens lotteri idag så skippade det. Nu är de dock slut igen på MM.

Permalänk
Skrivet av GauntMan:

Testa att rensa cachen i webbläsaren, då gick det att beställa.

Ah såpass. Lyckades beställa en hos mediamarkt under eftermiddagen. Oroar mig dock över att det fortfarande går att beställa, känns som att någon borta på mediamarkt gjort bort sig

Permalänk

Har varit med i elgigantens alla utlottningar dom har haft och blev lite besviken att ännu en gång inte fått någon kod, googlade helt random efter ps5 och hamnade i denna tråd, såg att MM kunde ha, gick in och testade att köpa men icke, körde F5 som en galning och helt plötsligt fanns det i webblager och jag lyckades fasen klicka hem en. Ville bara tacka vem det nu var som skrev att det fanns, grabbarna här hemma blir nog glada för sin försenade julklapp! Om den nu kommer då

Permalänk
Medlem

Jag har bokat och betalat nu på Mediamarkt. Har även fått bekräftelsemail. Den finns på webblager.

Permalänk
Medlem

I lager igen på MM. Det är banne mig tomtarnas julverkstad där ikväll...

Edit: Och slut igen.

Permalänk
Medlem

Fick mitt bekräftelsemail kl 15.07, men har inte fått kvitto eller leveransbesked på mailen. Står bara leverans påbörjad om man kollar på mm. Så ingen ps5 imorgon åtminstone.

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[AOC CU34G2X 144hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkiii:

Fick mitt bekräftelsemail kl 15.07, men har inte fått kvitto eller leveransbesked på mailen. Står bara leverans påbörjad om man kollar på mm. Så ingen ps5 imorgon åtminstone.

Samma här - men om du som mig bor i sthlm och det i bekräftelsen står express så kan det innebära leverans imorgon: https://www.mediamarkt.se/sv/shop/urb-it.html

Permalänk
Medlem

Hur gör ni när distill gränsen på 30 mail går över? Skapar nya konton eller finns det något annat fiffigt sätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av IsaaKeN:

Hur gör ni när distill gränsen på 30 mail går över? Skapar nya konton eller finns det något annat fiffigt sätt

När jag använde det så försökte jag fixa så att den inte sände falska positiva mail till mig. Fick byta en gång, och då loggade jag bara in med annan gmail.

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: Gigabyte B650M PG Lightning | CPU: AMD Ryzen 5 7600X | GPU: Gigabyte Radeon RX 7800 XT GAMING OC | RAM: Crucial Pro RAM 32GB (2x16GB) DDR5 @ 6000 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Kingston NV2 1TB | Seagate Barracuda 2TB | Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | OS: Windows 111 Professional - https://valid.x86.fr/vy2iva

Permalänk
Medlem
Skrivet av markiiie:

När jag använde det så försökte jag fixa så att den inte sände falska positiva mail till mig. Fick byta en gång, och då loggade jag bara in med annan gmail.

Yeah försöker samma hela men Media Markt har hoppat i lagerstatus hela dagen så det användes upp hahah. Började till och med kika på att skriva något pythonscript med Telegram bot som meddelade men det var inte så lätt som jag tänkte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av glitchy:

Samma här - men om du som mig bor i sthlm och det i bekräftelsen står express så kan det innebära leverans imorgon: https://www.mediamarkt.se/sv/shop/urb-it.html

Bor icke i sthlm :/

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[AOC CU34G2X 144hz][AOC 24G2U 144hz]