Permalänk
Medlem

XFX AMD 480 4GB

Hej,

Genomför en teknikrensning och säljer här med ett AMD XFX 480 4GB kort
som nu bara ligger och samlar damm.

Startar bud på 500:- + Frakt (Kan även hämtas)
Betalning genomförs via Swish.

Tänker vi kör budgivning fram till imorgon (19/3 20:00)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Intel 9600k - 1080Ti - 32gb ram
AMD Threadripper 1920x - Asus GTX 1070 - 48gb ram
Intel 5820k - MSI GTX 1070 - 16gb ram

Permalänk
Medlem

500kr plus frakt ✋

Permalänk
Medlem

700 plus frakt

Permalänk
Medlem

800 kr hämta.

Permalänk

900 kr + frakt

Permalänk
Medlem

Ett tusen kronor + frakt

Permalänk
Medlem

1100+frakt

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

1200 hämta

Permalänk
Medlem

1300 + frakt

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Medlem

1450+frakt

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

1450+frakt

Då avslutar vi budgivningen och tackar för visat intresse. Ser att flera inlägg kom in de sista minuterna som jag först inte fick med mig. Men från vad jag kan se så kom MasteraCe in med sitt bud kl 20:00 vilket var slutiden så jag kommer hedra det.

Skickar PM strax.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av S0Me0n3:

Då avslutar vi budgivningen och tackar för visat intresse. Ser att flera inlägg kom in de sista minuterna som jag först inte fick med mig. Men från vad jag kan se så kom MasteraCe in med sitt bud kl 20:00 vilket var slutiden så jag kommer hedra det.

Skickar PM strax.

Hej,

Jag antar att 19:59 är sluttiden om budgivningen slutar 20:00? Hans bud kom in efter klockan slog åtta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av siglolmic:

Hej,

Jag antar att 19:59 är sluttiden om budgivningen slutar 20:00? Hans bud kom in efter klockan slog åtta.

Jag ser din poäng och har full förståelse för den, oavsett hur jag definierar det så kommer de kunna tolkas annorlunda och någon kommer känna sig berättigad. Jag väljer att gå vidare med MasteraCe och skulle det av någon anledning inte lösa sig så är du nästa person i kö.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av S0Me0n3:

Jag ser din poäng och har full förståelse för den, oavsett hur jag definierar det så kommer de kunna tolkas annorlunda och någon kommer känna sig berättigad. Jag väljer att gå vidare med MasteraCe och skulle det av någon anledning inte lösa sig så är du nästa person i kö.

Hej,

Du får göra vad du vill. Men jag tror inte någon tycker att "Budgivningen pågår till 20:00" betyder att "budgivningen avslutas när klockan slår 20:01", inte ens Masterace.

Jag bjuder 1700kr + frakt för kortet annars, hör av dig om du ändrar dig, annars får jag önska dig en trevlig kväll.

Permalänk
Medlem

Segt för dig siglolmic :(. 20.00 är ju efter utsatt tid.

Permalänk
Medlem

Det är en tolkningsfråga, dom auktioner jag stött på Facebook brukar det ofta vara t.ex budstopp 20:00 = 20:01 för sent.. 🤷‍♂️

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Klockan är väl inte en tolkningsfråga? OP skriver att bud får inkomma till 20:00, det vill säga 19:59:59.

Hade OP skrivit att bud får inkomma till och med 20:00 så hade ditt bud varit ok. Men så stod det ju inte.

Förutom att jag var med och budade så har jag inget att göra med auktionen, bara snöpligt att se hur den slutade och var tvungen att skriva något. Släpper detta nu.