Windows 10 21H1 rullas ut som automatisk uppdatering

Permalänk
Medlem
Skrivet av B.Linder:

Det dyker upp en liten väder-widget nere i aktivitetsfältet. tog bara plats så jag stängde av den direkt.

Skrivet av anon134512:

Den ligger i aktivitetshanteraren nere vid de små ikonerna vid klockan.

Aaaah.. ok, nu fick även jag senaste versionen och där var den. Men varför jag skulle vilja veta vad det är för väder där jag är, just nu, är för mig en gåta. Det vet jag ju ändå

.

Visa signatur

AMD Thunderbird 1.33 GHz (133 MHz Bus), Epox 8K7A, 1 x 256MB Corsair PC2100 DDR SDRAM, 20.5GB 7200 RPM Western Digital EIDE, Visiontek GeForce 3

Permalänk

Hjälp! Hur får jag bort skiten!!!

Skrivet av Azureye:

Stängde av det direkt. Men tror inte den kom med 21H1. Jag har inte uppdaterat till 21H1, men fick väder av någon kumulativ 20H2-uppdatering tror jag.

Jag får panikattacker av sån här jävla mög!!!
Hur får jag bort det ASAP!
Skulle ju chilla lite med Grim Dawn, och så det här... Fy faan!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unionbaron:

Jag får panikattacker av sån här jävla mög!!!
Hur får jag bort det ASAP!
Skulle ju chilla lite med Grim Dawn, och så det här... Fy faan!!!

#19115637 här har du hur du stänger av det

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Härligt nu blev jag också drabbad av Windows skituppdatering. GG

Permalänk
Medlem

Microsoft med sitt Windows 10 har gjort alla användare till gratis beta testare.

Visa signatur

Grundregel för felsökning: Bryt och begränsa.

Permalänk
Medlem

Håller hårt fast i 2004, menmen, det är väl bara en tidsfråga innan den här versionen tvingas på en.