Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB GAMING OC

Permalänk
Medlem

Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB GAMING OC

Säljer nu mitt 3060 Ti då jag har uppgraderat. Inköpt från Inet i Januari. Kvitto och kartong finns.

Bud börjar på 7000:-

Finns att hämta i Norrköping, Kan även postas mot fraktkostnad. Ger mig rätten att sälja till vem jag vill. Ha de gött!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Om du kan tänka dig att vänta till löning så startar jag på 7k. Kan också tänka mig att hämta i centrala Norrköping eftersom jag bor en halvtimme bort med tåg.

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Role_Model:

Om du kan tänka dig att vänta till löning så startar jag på 7k. Kan också tänka mig att hämta i centrala Norrköping eftersom jag bor en halvtimme bort med tåg.

Datum ej spikat än så det är möjligt!

Permalänk
Medlem

Jag börjar på 7 tkr

Permalänk

7,5k +frakt

Permalänk

7,7k + frakt

Permalänk
Avstängd

7900 plus frakt

Permalänk

8k + frakt

Permalänk
Medlem

Hejsan allihopa och tack för visat intresse. Jag överväger att avsluta budgivning på tisdag kl 18.00 förutsatt att inga fler bud kommer. Om det skulle vara så att fler bud dyker upp så kan tiden för budgivning skjutas fram så att man inte får sista minuten bud.
Om önskemål om att kunna skjuta fram datumet till löning så är det möjligt förutsatt att det är ett ledande bud.

Ha de gött!

Permalänk

Jag drar tillbaka mitt bud på 8k då jag har hittat annat kort.

Permalänk
Avstängd

Då budar jag 7600 högsta budet

Permalänk
Medlem

UPPDATERING!
Budgivning fortsätter från 7500. Datumet är inte satt då tidigare datum överskridits. Kan även bryta budgivningen om intresse finns.
mvh

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.