Skapa meme och vinn spelskärmar från AOC

Permalänk
Melding Plague

Skapa meme och vinn spelskärmar från AOC

SweClockers alla forumtroll får tillfälle att demonstrera sina meme-skills när AOC drar igång en ny tävling för medlemmarna.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Var bara tvungen

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

tror att jag ska posta den här så a here u go
https://imgur.com/1tLJtZx

är inte först apparentally
Permalänk
Medlem

Varsågod

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Ryzen R9 3900X | Gigabyte Aorus Ultra X570 | Corsair 64GB | RTX 3080 Ti

Permalänk
Medlem

(jag vet att bidraget inte följer reglerna men kunde inte låta bli )

for the lulz
Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Hjälpsam
Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

dank meme

Visa signatur

NZXT H700i White | ASUS Prime Z390-A | i9-9900K @ 5 GHz w/ NZXT Kraken X72 | RTX 2080 Ti Duke | Corsair 32GB 2666MHz Vengeance Pro | Samsung 970 EVO PLUS M.2 1Tb SSD | be quiet! Dark Power Pro 11 1000W | ASUS 27" PG279Q 165Hz | Cooler Master Masterkeys Pro (mx brown) | ASUS Gladius II | Sennheiser HD 560S | Røde NT-USB

Permalänk
Medlem

Lite kylpasta efter du är klar kan säkert behövs ?

Permalänk
Medlem

Jag är på jakt efter en ny skärm men sådana där går bort på en gång oavsett specifikationer, om inte "skygglapparna" går att plocka bort så klart. Vad är det för sk*t egentligen? Snacka om fult. Skärpning tillverkarna.

Jag ser nu att de går att plocka bort men de ska inte vara där från början. Har man så ljust i rummet att de behövs kanske det är bättre att fundera på att flytta skärmen till ett mörkare rum.

Rättelse
Permalänk
Medlem
Skrivet av Niolator:

Jag är på jakt efter en ny skärm men sådana där går bort på en gång oavsett specifikationer, om inte "skygglapparna" går att plocka bort så klart. Vad är det för sk*t egentligen? Snacka om fult. Skärpning tillverkarna.

Jag ser nu att de går att plocka bort men de ska inte vara där från början. Har man så ljust i rummet att de behövs kanske det är bättre att fundera på att flytta skärmen till ett mörkare rum.

De är mest troligt inte där från början. Du måste nog montera dessa om du vill ha dem (så var det för mig iaf). Mina ligger säkert på soptippen (eller snarare återvunna vid det här laget).

Permalänk
Avstängd

Paskharen kommer knappast två gånger.

Permalänk
Medlem

Jag har sett dem monterade när jag letat efter skärmar på nätet, de har jag dock klickat bort vid första åsyn. Nu när jag förstått att de går att ta bort får jag titta på dem också.

Permalänk
Medlem

Scalpers...

Visa signatur

Cosbyness is next to Godliness - Robert Jebediah Freeman, A.K.A. Granddad

Permalänk
Medlem

stänkskydd

fixade länken.
Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

Sommarkänsla på den.

Permalänk
Medlem

Tog mer tid än vad jag skulle vilja erkänna, GIMP är inte min grej..

Permalänk
Medlem

Är de bara ett bidrag man får lämna? Hittar ingen info om man får skicka in flera bidrag

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

AOC TIE-Figher

Permalänk
Medlem

Eller?

Permalänk
Medlem

mitt bidrag

Permalänk
Medlem
Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Tror jag har gjort ett regelbrott men lägger upp den ändå:

Meme

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4

Permalänk
Medlem

Då man kollar på i-fram k-frame mm så blir det nästan alltid något konstigt.
Om Jonas inte blir en meme nu blir jag besviken.

Din sissta bild skulle kunna gå att göra massvis med texter till eller bara skicka in i en diskussion.
Min första bildruta skulle bli. "Du tänkte så?" sedan "Jaha?"

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

med engelsk text

Visa signatur

“The dollar is our currency, but it's your problem.” -John Connally, President Nixon's Treasury Secretary to a group of European finance minsters
"Keep the Russians out, the Americans in, and the Germans down" -NATO Secretary General, Lord Ismay

Permalänk

Intressen ändras över tid kanske...

Permalänk

Jag kan inte de där med memes, men jag gjorde ett försök ivf

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Medlem

Borta bra, men hemma bäst

Permalänk
Medlem
Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.