Permalänk
Medlem

Corsair PCI-E 6+2 kabel

Söker en 6+2 kabel typ 3 eller 4 till ett Corsair nätagg efter att ha slängt kabelväskan i en flytt. Hör av er vad ni vill ha för den.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vore nog inte helt omöjligt.
Ska själv leta upp SATA-kablarna, ska kika efter den med.
Återkommer!

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem

Har alla stock-kablar till ett AX1600i liggandes, där finns det nog en massa! AX1600i är väl typ 4, förutom 12V EPS?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edge1:

Har alla stock-kablar till ett AX1600i liggandes, där finns det nog en massa! AX1600i är väl typ 4, förutom 12V EPS?

Japp. De pci-e kablarna är de som jag behöver. Vad vill du ha för en av dem?

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kewmify:

Vore nog inte helt omöjligt.
Ska själv leta upp SATA-kablarna, ska kika efter den med.
Återkommer!

Tack!

Permalänk

Har en väska från en corsair psu som jag inte längre har. Minns inte vilken modell det var, men det står "650/750/850AX only" på dem. Pci-e kabeln är 12 pins till 2 st 6+2. Det skulle inte funka för dig va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lesserbabkax:

Har en väska från en corsair psu som jag inte längre har. Minns inte vilken modell det var, men det står "650/750/850AX only" på dem. Pci-e kabeln är 12 pins till 2 st 6+2. Det skulle inte funka för dig va?

Hej! Nej, Gold-klassade nätagg har en annan typ av kabel som inte är kompatibel, tyvärr. Tack iaf!

Edit: Jag behöver en-två 6+2 PCI-E-kabel till ett AX860 nätagg. De är kompatibla med typ 3 + 4 kablar enligt: https://www.corsair.com/ww/en/psu-cable-compatibility

Permalänk
Medlem

Sorry för sen återkoppling, ska gräva fram kabelsovsäcken imorrn och kolla!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edge1:

Sorry för sen återkoppling, ska gräva fram kabelsovsäcken imorrn och kolla!

Tack!

Permalänk
Medlem

Nu har jag hittat lådan, jag har alltså 6 st. såna här (typ 4), dom är för övrigt helt oanvända, jag skaffade ett cablemod-kit när jag köpte nätagget.

Tror alla är 6+2, dvs. inga bara 6, men det borde väl gå bra? Hojta om du vill ha ett par så löser vi det.

Permalänk
Medlem

Lite seg här med, hittade inte nyckeln till förrådet.
@Edge1 verkar ha vad du söker! Har du någon SATA-ström med?

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.