Permalänk
Medlem

iPad mini

Hej,

Jag vill köpa en iPad mini till min mor i julklapp och tänkte försöka hålla utkik på Black Friday om det dyker upp något bra pris på en där.

Är det denna man ska ha om man ska köpa en just nu https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/ipad-surf... ? Antar att 4G fungerar på den också om hon inte har 5G.

Permalänk

Apple ser ner på rea. Det vill säga, apple ser till så att produkten säljs till ordinarie pris fram tills att den modellen inte säljs längre.

Vill du ha produkten så köp den nu, innan den tar slut. För den kommer att ta slut...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Torpedvägg:

Apple ser ner på rea. Det vill säga, apple ser till så att produkten säljs till ordinarie pris fram tills att den modellen inte säljs längre.

Vill du ha produkten så köp den nu, innan den tar slut. För den kommer att ta slut...

Är det så högt tryck att den kommer ta slut vid black friday? Känns väldigt konstigt.

Permalänk
Medlem

Köp från elgiganten.
Lämna tillbaka inom 30 dagar om du inte är medlem och inom 50 dagar om du är medlem. Problemet löst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelof:

Köp från elgiganten.
Lämna tillbaka inom 30 dagar om du inte är medlem och inom 50 dagar om du är medlem. Problemet löst.

Du tänker att det kanske kan bli rea på den på Black Friday men att jag borde köpa innan och lämna tillbaka ifall det dyker upp något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mhj:

Antar att 4G fungerar på den också om hon inte har 5G.

Ja, 4G kommer fungera i de fall då det inte finns något 5G tillgängligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mhj:

Antar att 4G fungerar på den också om hon inte har 5G.

Ja, men behölver hon mobilnätsuppkoppling då? Wifi modellerna är ju lite billigare, om man nu försökte spara lite pengar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bjirn:

Ja, men behölver hon mobilnätsuppkoppling då? Wifi modellerna är ju lite billigare, om man nu försökte spara lite pengar.

Det kanske inte behövs för då behöver man ju ett extra mobilkort till den, så det räcker nog med Wi-Fi. Hon använder den bara hemma eller när man reser någonstans nu, så då fungerar Wi-Fi. Kanske hade varit kul med den funktionaliteten att hon har 4G på den men då krävs det ett extra kort med abonnemang där så känns inte nödvändigt.

Permalänk
Medlem

Tror ni iPad mini kommer säljas slut vid Black Friday? Eller kan man vänta lite med att köpa den till början av December?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mhj:

Tror ni iPad mini kommer säljas slut vid Black Friday? Eller kan man vänta lite med att köpa den till början av December?

Med tanke på hur lagersaldona ser ut nuförtiden skulle jag inte vänta längre än absolut nödvändigt. Har även rapporterats i media om att tillverkningsproblemen påverkar även Apple, som nu behövt skruva ned sina säljprognoser.

Visa signatur

---