Permalänk
Medlem

Paket: Nintendo Switch 2019

Hej allesammans!
Bestämt mig för att sälja min Nintendo Switch och tänkte kolla hur intresset ser ut här på sweclockers. Revision 2 av Switch(inte oled, utan ”röda boxen” varianten) Inköpt på webhallen 23/4-2020, originalkvitto finns vid intresse.

Bra skick på switchen, har primärt använts i dockat läge och skärmskydd har varit på sen den packades upp för första gången. All originalutrustning medföljer och originalkartong finns också. Allt som ingår följer nedan:

Spel:

  • Zelda: Breath of the Wild

  • Super Mario Odyssey

  • Super Smash Bros Ultimate

  • Final Fantasy X/X-2

  • Shin Megami Tensei V

  • Ys VIII: Lacrioma of Dana

  • Fire Emblem: Three Houses

  • Xenoblade Chronicles: Definitive Edition

  • Xenoblade Chronicles 2

  • Mario Kart 8 Deluxe

  • Super Mario 3D All-Stars

Kontroller/Grep:

  • Nintendo Pro Controller

  • Inkluderade greppet för joycons

  • Inkluderade straps för joycons

  • Skull & Co. Gripcase crystal

Fodral:

  • Animal Crossing carrying case

  • Amazon basics vault case Nintendo Switch

  • Nintendo Switch Deluxe Travel System Case

Övrig kringutrustning:

  • Inkluderad Hdmi-kabel

  • Inkluderad laddningskabel Switch

  • Usb-A till Usb-c kabel för Pro Controller

  • 8Bitdo adapter(kan användas för att koppla en dualshock 4 till switchen exempelvis)

Mario Odyssey och Xenoblade 2 kommer i japanskt respektive tyskt fodral, men är spelbara på engelska utan extra nedladdningar. Alla spel fysiska, men finns även en oaktiverad kod för Final Fantasy X-2.

Tänkte mig ett paketpris på 6000kr, men öppen för resonabla bud också. Finns att hämta kring Hägersten och kan möjligtvis också mötas i närområdet. Kan även skickas om frakt betalas och lite tålamod finns för mig att införskaffa en kartong(kan dock inte garantera originalförpackningen då, beror lite på fraktkartongernas storlek). Betalning sker via swish.

Om ytterligare frågor finns eller önskemål på extra bilder så är det bara att skriva i chatten. All kommunikation sker via chatten och säljer till vem jag vill, om jag vill och när jag vill. Gamla vanliga, ni vet hur det fungerar

Edit:
Ändrade till annonstyp ”budgivning” för att tydliggöra att det också går bra. Nuvarande högstabud är 4000kr vid redigeringstillfälle. Ber om ursäkt för eventuella förvirringar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag letar efter ett Switch till kidsen men är i så fall bara intresserad av ett par av spelen då flera av dina spel inte kommer spelas av dem. Kan du tänka att dela upp dit paket?

Visa signatur

In Win A1 Plus || AMD Ryzen 5600X || Be Quiet! Dark Rock Slim || Asus ROG Strix B550I || Zotac RTX 3060Ti || Corsair Vengeance LPX 3200Mhz 16Gb

Permalänk
Medlem

4000kr hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Creutz:

Kan du tänka att dela upp dit paket?

Jodå, så länge uppdelningen enbart sker vid spel. Inte lika intresserad vid uppdelning av kringutrustning, om fodral exempelvis inte kommer med

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

4000kr hämtar

Noterat

Permalänk
Medlem

Låter annonsen ligga till och med söndag. Om ytterligare intresse sinat tills då så tar jag ett beslut om jag säljer eller inte och till vem.

Permalänk
Medlem

4100 kr, kan hämta

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk

4600 - hämtar

Permalänk
Medlem

Bud noterade

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 700 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

4750 + hämtar

Permalänk
Nytt bud: 5 100 kr hämtar på plats
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 5 150 kr Hämtar på plats
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 5 600 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Alla bud noterade. Avslutar annonsen vid 14:00 och tar beslut om jag säljer då och till vem i sådana fall.

Permalänk
Medlem

Då var 14-slaget nått så avslutar nu annonsen. Inte helt hundra hur jag tänker göra än, men hör av mig inom några timmar om jag väljer att sälja.
Tack för visat intresse!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad