Permalänk
Medlem

Lian Li PC-O11 Dynamic

Har ett Lian Li chassi över från ett gammalt bygge som ej används längre.
Är i gott skick. Finns ett par smårepor på panelerna, men verkligen inget som stör.
HDD-buren som medföljer är slängd, så är endast M2 eller 2,5 tums disk som gäller.
Hänger även med en "Cooler Master - VERTICAL GRAPHIC CARD HOLDER " i chassit.

Skruvarna som finns kvar är endast de på bild 2.
Räcker till att bygga ett "vanligt bygge", plus ett chassi fullt av fläktar.

Finns i Jönköping. Skickas ej
Snabbast vinner

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar den gärna

Permalänk
Medlem

Såg just jönköping trodde de stog norrköping sorry 😆

Permalänk
Medlem

Kommer att åka förbi på fredag påväg ner till Skåne, om det finns kvar kommer jag och plockar upp

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 7800X3D, Palit GameRock RTX 4090 24GB, MSI B650i Edge WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000MHz, 4TB Crucial P3 Plus, 1TB Kingston Renegade, 1TB Samsung 860 QVO, Asus Prime AP201, Corsair iCUE H100i Elite Capellix White.

Och massa RGB-Spya såklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EmilPersson03:

Kommer att åka förbi på fredag påväg ner till Skåne, om det finns kvar kommer jag och plockar upp

Gör det! Så länge annonsen finns kvar, finns även chassit det

Permalänk

Hej ! Tar gärna chassi om det finns kvar? Kan komma till Jönköping imorgon om det blir aktuellt 😉 mvh Bosse

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosven.80:

Hej ! Tar gärna chassi om det finns kvar? Kan komma till Jönköping imorgon om det blir aktuellt 😉 mvh Bosse

Det finns kvar! PM:a mig vilken tid du kan komma i så fall bara, så skickar jag adress och nummer.

Permalänk

Kan komma på förmiddagen ca kl 11:00 imorgon 🙂

Permalänk
Medlem

Jaja, där rök det XD

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 7800X3D, Palit GameRock RTX 4090 24GB, MSI B650i Edge WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000MHz, 4TB Crucial P3 Plus, 1TB Kingston Renegade, 1TB Samsung 860 QVO, Asus Prime AP201, Corsair iCUE H100i Elite Capellix White.

Och massa RGB-Spya såklart.

Permalänk
Skrivet av Bosven.80:

Hej ! Tar gärna chassi om det finns kvar? Kan komma till Jönköping imorgon om det blir aktuellt 😉 mvh Bosse

Skrivet av Cuge:

Det finns kvar! PM:a mig vilken tid du kan komma i så fall bara, så skickar jag adress och nummer.

Hej jag kommer till Jönköping ca kl 11:00 mvh Bosse

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad