Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Summer Game Fest startar idag!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Summer Game Fest startar idag!

E3 har temporärt gått i graven, men räds icke spelfans! Ikväll kommer Geoff Keighleys spelfest Summer Game Fest dra igång och vi kommer serveras en ordentlig ström med en ordentlig mängd spelvideor av olika slag. Och saknar man uppesittarkvällar för E3 är ju detta verkligen inte något man vill missa.

Förväntningarna är lagom höga. Keighley har själv uttalat sig om att tittarna ska hålla förväntningarna förhållandevis låga då det primärt kommer visas trailers och spelvideor från titlar som redan har presenterats. Det kanske blir någon ny titel, men mest "gamla" titlar alltså.

Utöver kvällens ström kommer Summer Game Fest erbjuda digitala videoströmmar från bland annat Microsoft/Bethesda, Capcom och Devolver Digital. Hela schemat hittar ni på eventets hemsida.

Streamen i fråga drar igång 20:00 och du hittar den här nere.

Permalänk
Medlem

Enda sättet att se såna här streams på är med valfi Twitchchatt som spammar massa nonsens.

Permalänk
Medlem

nice, ska se

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Testpilot

Årets SGF är riktigt bra!
Raka trailers ena efter den andra med både pre-rendered & gameplay, på sin höjd en kort liten intervju i tandem.

Ingen BS helt enkelt - hoppas E3 och resten av industrin har anteckningsblocken framme

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Konsolgrävare

Vilken trailer haha

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tyvar1:

Är ju rätt snarlik den till Dead Island 2

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

U och R:et på Future såg ut som ett manligt organ, varför gjorde de så? :/

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Shiftypants:

Enda sättet att se såna här streams på är med valfi Twitchchatt som spammar massa nonsens.

Nej fy fan vilka idioter. Snacka om mänskliga bottar/ NPCs. En tröstrik tanke vid en eventuell meteor som utplånar mänskligheten är att även de personerna raderas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon242437:

Nej fy fan vilka idioter. Snacka om mänskliga bottar/ NPCs. En tröstrik tanke vid en eventuell meteor som utplånar mänskligheten är att även de personerna raderas.

Genom att skriva så kallar du även mig idiot. Hoppas du hittade ett sätt att se det på som passade dig bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Är ju rätt snarlik den till Dead Island 2
https://www.youtube.com/watch?v=VnFe8_u2g0o

Det är ju liksom det som är skämtet

EDIT: Eller vänta nu.. Du är från Skövde. Dev eller?

Visa signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2
PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro M.2 NVMe 1TB
SSD2: Samsung 980 Pro M.2 NVMe 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon 27" IPS G-Sync Cooled by Noctua

Permalänk
Medlem

Inte ett enda som föll mig i smaken...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Azureye:

Det är ju liksom det som är skämtet

EDIT: Eller vänta nu.. Du är från Skövde. Dev eller?

Är förvånad att de producerade det så snabbt

Dev? Nej, tyvärr inte så intressant jobb för min del..

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Shiftypants:

Genom att skriva så kallar du även mig idiot. Hoppas du hittade ett sätt att se det på som passade dig bättre.

Det var förstås ett stort mått av effektsökeri men jag är glad att du träder fram som en av de som håller på så där för jag är väldigt nyfiken på varför man sitter och spammar massa emojis och ord/fraser som alla andra där. Vad är poängen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon242437:

Det var förstås ett stort mått av effektsökeri men jag är glad att du träder fram som en av de som håller på så där för jag är väldigt nyfiken på varför man sitter och spammar massa emojis och ord/fraser som alla andra där. Vad är poängen?

Snälla, alla har olika intressen och humor? Bara för att du tycker något är idoti är det för någon annan något skoj. Ta en kopp kaffe och förstå att det finns andra människor med egna tankar, värderingar och intressen.

Jisses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shiftypants:

Enda sättet att se såna här streams på är med valfi Twitchchatt som spammar massa nonsens.

Knappast.

Tittade via youtube och reaktionen från youngyea för att slippa det värsta från twitch.

Kunde säkert ha hittat flera alternativ som besparade mig det som irriterar mig på twitch och istället fokuserade på vad som presenterades.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Träpuben:

Snälla, alla har olika intressen och humor? Bara för att du tycker något är idoti är det för någon annan något skoj. Ta en kopp kaffe och förstå att det finns andra människor med egna tankar, värderingar och intressen.

Jisses.

Jisses på dig själv. Om det är ens intresse att likt något jävla hivemind sitta och spamma ”huehuehue” ”POGGERS” eller godtycklig emoji för att man ser alla andra göra det så finns risken att man per definition en idiot så det handlar knappt om vad jag tycker här eller inte.

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Kan varmt rekommendera att även kika på Devolvers presentation! Härligt vansinnig och erbjuder massa trevliga titlar. Anger Foot och Skate Story såg svinfett ut!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon242437:

Jisses på dig själv. Om det är ens intresse att likt något jävla hivemind sitta och spamma ”huehuehue” ”POGGERS” eller godtycklig emoji för att man ser alla andra göra det så finns risken att man per definition en idiot så det handlar knappt om vad jag tycker här eller inte.

Återigen, det är vad du tycker är en idiot. Jag säger inte att jag inte håller med, men jag går inte runt och kallar folk idioter bara för att det finns något jag inte förstår mig på.

Jag bara reagerar på folk som tror dom är bättre än andra och går runt och kallar folk idioter utan anledning

Nog OT, tänk på blodtrycket och trevlig helg på dig!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Träpuben:

Återigen, det är vad du tycker är en idiot. Jag säger inte att jag inte håller med, men jag går inte runt och kallar folk idioter bara för att det finns något jag inte förstår mig på.

Jag bara reagerar på folk som tror dom är bättre än andra och går runt och kallar folk idioter utan anledning

Nog OT, tänk på blodtrycket och trevlig helg på dig!

Du har en poäng men det blir ju så trist om man ska gå runt och visa förståelse för allt Skämt åsido, ha en trevlig helg!