En 750 Corsair Nätaggregat - Grisen i säcken (4)

Permalänk
Medlem

En 750 Corsair Nätaggregat - Grisen i säcken (4)

Upptäckte en stående dator i grovsopprummet. En av dugliga komponenter som, var kvar och inte misshandlat var denna nättaggregat Corsair 750.

Är det någon som intresserad att plocka den, skriv i denna tråd, inte i PM
Så att det blir lättare att hålla turordningen.

Tack.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Hej!

Intresserad, skickar pm

Permalänk
Medlem

Du har alltså hittat en dator i ett soprum, vars nätaggregat du nu skänker - hur vet du att nätaggregatet fungerar och inte orsakar skada för den som väljer att koppla in det?

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Detta vet jag inte, men den ser hel ut. Sen är det upp till den som är intresserad att kolla den innan man kopplar in något. Det fanns en ASUS moderkort kvar i schassin men den var ordentligt misshandlat, så att jag kan tänka mig att personen som slängde den ville inte ge bort någonting för att RAM-minnet, hdd/ssd, GPU och PSU var borta.

Permalänk

Är intresserad, skulle kunna hämta imorgon om den finns kvar.

Permalänk
Medlem

Intresserad

Har en burk med ett gtx 760 i.
Tänkte kicka igång den burken och ge bort till något barn som inte har något. Kollat. 760 klarar iaf cs fortnite minecraft roblox 1080p

Permalänk
Medlem

Intresserad jag med! Kan hämta nästa vecka närsom på eftermiddag / kvällar

Permalänk

Tjena bor på söder! Kan hämta den idag

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad