Gigabyte Z690 AORUS Master
Tl;dr
Oanvänt, oöppnat moderkort Gigabyte Z690 AORUS Master, dock utan kvitto.
Okej så det hände en sak.
Jag deltog i en tävling hos en av Sveriges prisjämförelsesidor där man kunde vinna en dator genom att lämna en motivering. Jag bestämde mig för att skriva om ett datorproblem jag hade tidigare i höstas gällande mitt moderkort.
Sen kom ett mail. Jag hade tyvärr inte vunnit datorn, men prisjämförelsesidan ville hjälpa mig genom att skicka ut ett nytt moderkort, och ett presentkort på Inet. Jag svarade så klart att jag blev glad och väldigt överraskad, men att jag hade köpt nytt moderkort.
De ville skicka moderkortet ändå och jag tänkte att om det är något bra så kanske min storebror kunde få köpa det.
När paketet kom var jag spänd som på självaste julafton och resultatet är det här kortet som nämndes i annonsens rubrik. Både jag och min storebror kör AMD, så tyvärr kan ingen av oss använda detta kort.
Så nu är jag i denna jobbiga situation, det känns så otacksamt att sälja en gåva men här kan det inte bli liggande, inte med tanke på den elräkning som kom till min mail igår.
Så, nu söker jag efter någon som söker just detta kort, och liksom känner att "Wow, här har jag min chans och det är inte ens mellandagsrea riktigt än".
Här kan ni läsa om kortet hos Inet, där jag antar att kortet kommer ifrån.
Kortet är helt orört, jag lyfte bara på locket för att fotografera, sen har jag åter stängt kartongen igen snabbt som attan.
Kan erbjuda avhämtning i diverse skånska städer under julhelgerna, alternativt välvadderat paket via Postnord och dylikt.