SweClockers drop!
Permalänk
Medlem

Gigabyte Z690 AORUS Master

Tl;dr
Oanvänt, oöppnat moderkort Gigabyte Z690 AORUS Master, dock utan kvitto.

Okej så det hände en sak.
Jag deltog i en tävling hos en av Sveriges prisjämförelsesidor där man kunde vinna en dator genom att lämna en motivering. Jag bestämde mig för att skriva om ett datorproblem jag hade tidigare i höstas gällande mitt moderkort.
Sen kom ett mail. Jag hade tyvärr inte vunnit datorn, men prisjämförelsesidan ville hjälpa mig genom att skicka ut ett nytt moderkort, och ett presentkort på Inet. Jag svarade så klart att jag blev glad och väldigt överraskad, men att jag hade köpt nytt moderkort.
De ville skicka moderkortet ändå och jag tänkte att om det är något bra så kanske min storebror kunde få köpa det.

När paketet kom var jag spänd som på självaste julafton och resultatet är det här kortet som nämndes i annonsens rubrik. Både jag och min storebror kör AMD, så tyvärr kan ingen av oss använda detta kort.

Så nu är jag i denna jobbiga situation, det känns så otacksamt att sälja en gåva men här kan det inte bli liggande, inte med tanke på den elräkning som kom till min mail igår.

Så, nu söker jag efter någon som söker just detta kort, och liksom känner att "Wow, här har jag min chans och det är inte ens mellandagsrea riktigt än".

Här kan ni läsa om kortet hos Inet, där jag antar att kortet kommer ifrån.

Kortet är helt orört, jag lyfte bara på locket för att fotografera, sen har jag åter stängt kartongen igen snabbt som attan.

Kan erbjuda avhämtning i diverse skånska städer under julhelgerna, alternativt välvadderat paket via Postnord och dylikt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt vart man ska lägga sig med tanke på avsaknaden av kvitto, men 3000kr + Frakt?

Permalänk

Är du intresserad av eventuellt byte mot ett amd am5 kort? Har ett asus tuf gaming x670e plus, som aldrig öppnats eller använts.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 100 kr 3100 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 300 kr + Frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 400 kr 3400 kr + frakt
Permalänk
Medlem

Stannar på 3300+frakt ifall andra köpare backar ur.

Permalänk
Medlem

Ger denna auktion till Söndag, då går lite traderaauktioner ut samtidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mawux:

3 400 kr 3400 kr + frakt

Hej, drar tillbaka mitt bud. Har blivit mera intresserad av AM5 plattformen och de kommande 7000x3d cpuerna.

Permalänk
Nytt bud: 3 400 kr +frakt
Permalänk
Medlem

3450 + f

Visa signatur

Core i9 12900K | RTX 3090 FE | Odyssey G80SD |

Permalänk
Nytt bud: 3 500 kr +frakt
Permalänk