Permalänk
Medlem

Innehåll okänt

Jag fick denna dator härifrån ett tag sedan då jag tänkte göra något med den, men det blev inte av. Jag skänker vidare den till någon som vill göra något kul med den! Jag vet tyvärr inte vad den innehåller. Nätagg saknas, och jag tror inte att den har någon lagring heller. Den hämtas på plats inom tullarna.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

vad för ram har den ? är ute efter ddr 3 ram minnen

Permalänk
Medlem

Förmodligen någon Core2Duo processor då det var vad som var hett när det chassit såldes en gång i tiden 🙂

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk

Jag är intresserad. Kan komma och hämta den. Var i Stockholm finns du?

Permalänk
Medlem

Kan komma förbi idag eller imorgon på kväll tid och hämta den.

Permalänk

Ser ut att vara ett AM3 moderkort från gigabyte

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Medlem

Uppdatering: orgkillen skrev först att ta hela datorn (ResarXam, jag vet att du skrev först av alla men vill gärna att datorn ska användas mer än bara för RAM, hoppas du förstår 😊). Orgkillen ska försöka komma i början av nästa vecka. Om han ångrar sig så går den till YOKYO.

Permalänk
Medlem
Skrivet av YaBoi:

Uppdatering: orgkillen skrev först att ta hela datorn (ResarXam, jag vet att du skrev först av alla men vill gärna att datorn ska användas mer än bara för RAM, hoppas du förstår 😊). Orgkillen ska försöka komma i början av nästa vecka. Om han ångrar sig så går den till YOKYO.

Blev det hämtat?

Permalänk
Medlem

Det blev hämtat igår kväll!

Permalänk

Var det någon som ville ha modekortet med minnen och cpu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av orgkillen:

Var det någon som ville ha modekortet med minnen och cpu?

Jag ville ha chassi helst. Men extra mobo blir också bra om du har ingen användning för den.

Permalänk

Jag hade något nyare själv så du kan få kortet om du vill.

Permalänk
Medlem
Skrivet av orgkillen:

Jag hade något nyare själv så du kan få kortet om du vill.

Var kan man hämta den? Och när?

Permalänk

Hej. Ursäkta det långa svarstiden. Ville du fortfarande ha kortet? Jag kan kolla någon dag då jag är förbi i stan så kan du plocka upp det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av orgkillen:

Hej. Ursäkta det långa svarstiden. Ville du fortfarande ha kortet? Jag kan kolla någon dag då jag är förbi i stan så kan du plocka upp det.

Vet du modellen på kortet? Är det vara kortet du har över?