Secretlab höjer fotkomforten för 2 200 kronor

Permalänk
Melding Plague

Secretlab höjer fotkomforten för 2 200 kronor

Secretlab breddar produktbiblioteket med fotpallar där värstingmodellen med oöverträffad komfort kan bli din till priset av en halv Secretlab-stol.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Que?

Visa signatur

Zenith Extreme Alpha | Threadripper 2950X | 3080 Ti TUF OC | 64GB DDR4 3200MHz | 970 EVO Plus 1TB | 3x Red Pro 10 TB @ raid0 | OLED42C2 + 2x U3014

Permalänk
Medlem

Ett tydligt bevis på hur mycket bättre gaming va förr är att vi spelade i timmar utan internetuppkoppling, sittandes på pinnstolar stirrandes in i gamla avdankade TV-apparater på ett sånt avstånd att man kände den statiska elektriciteten i ögongloberna och kände lukten av fenoler och flamskyddsmedel stiga ur datorerna och ändå stod ut med att det tog lång tid att ladda och att när det var game over fick man börja från början.

Betänk nu dessutom det enorma intresse som finns att uppleva detta igen och alla som betalar dyra pengar för gamla commodore, Amiga, atari etc 😉

Nu kan folk inte ens spela ms-röj utan antistatiska gejmingkalsonger.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

Ett tydligt bevis på hur mycket bättre gaming va förr är att vi spelade i timmar utan internetuppkoppling, sittandes på pinnstolar stirrandes in i gamla avdankade TV-apparater på ett sånt avstånd att man kände den statiska elektriciteten i ögongloberna och kände lukten av fenoler och flamskyddsmedel stiga ur datorerna och ändå stod ut med att det tog lång tid att ladda och att när det var game over fick man börja från början.

Betänk nu dessutom det enorma intresse som finns att uppleva detta igen och alla som betalar dyra pengar för gamla commodore, Amiga, atari etc 😉

Nu kan folk inte ens spela ms-röj utan antistatiska gejmingkalsonger.

Det var det bästa jag läst på mycket länge. o.l.d

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Vist är det skönt med fotstöd men jösses vilket pris.

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk

Det är ju en kudde för 900 spänn!

Permalänk
Medlem

https://www.ikea.com/se/sv/p/oevning-multifunktionellt-ergo-f...

Jag kör med den.
Bland det bästa köp jag gjort på länge.
Mjuk och versitil.
Kan tom ställa den på höjden

Visa signatur

"When elephants fight, it is the grass that suffers"

Permalänk
Medlem

Det har gått något virus i dagens prissättning! Dom menar nog 220kr

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mathrohas:

https://www.ikea.com/se/sv/p/oevning-multifunktionellt-ergo-f...

Jag kör med den.
Bland det bästa köp jag gjort på länge.
Mjuk och versitil.
Kan tom ställa den på höjden

Den ska jag köpa, tack!

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Case: Fractal Design Torrent Solid Black MOBO: ASUS ROG STRIX X670E-A GAMING WIFI CPU: AMD Ryxen 7 7800X3D CPU cooler: Noctua NH-D15 RAM: G.Skill Trident Z5 Neo DDR5 6000MHz CL30 32GB GPU: MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 12G PSU: ROG Strix 1000W Gold Aura Edition M2: Kingston Fury Renegade 2TB Fans: 4x Noctua NF-A12x25
Monitor: ASUS ROG Swift PG27AQDM 27" 240Hz 1440p OLED QHD Mouse: Razer DeathAdder v3 Pro Wireless
Mousepad:
InfinityMice Speed V2 Keyboard: Wooting Two HE Headset: Audeze Maxwell Mic: Blue Yeti X

Permalänk
Medlem

Har en trasig subwoofer ifrån 2003 som fotpall, fungerar perfekt.
Ingen anledning för mig att byta^^.

Visa signatur
Permalänk

Fattiglappar. Denna kombinerade fotmassage och fotpall äger jag.
Re luxury fotmassage för 4500kr: https://www.elgiganten.se/product/personvard-halsa-skonhet/ma...

Jag ska inte överdriva men steget från att sitta med tofflor och koda när jag har fötterna i den ovanför var större från när jag gick från svartvit till färgskärm.

Mitt betyg av min Re luxury fotmassage, en cool grej. I efterhand kanske inte värt priset, den skulle ha varit tystare och lättare att ta in och ut fötterna från. Jag använder dem som vanlig fotpall med filt på oftast, men minst 3 gånger på dagen så är motorn på.
Och ja, de bättre mer seniora programmerare har anställda personer som massagerar deras fötter, nacke, axlar m.m under tiden de kodar. Jag får ta upp om jag kan få detta vid nästa löneförhandling.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

Ett tydligt bevis på hur mycket bättre gaming va förr är att vi spelade i timmar utan internetuppkoppling, sittandes på pinnstolar stirrandes in i gamla avdankade TV-apparater på ett sånt avstånd att man kände den statiska elektriciteten i ögongloberna och kände lukten av fenoler och flamskyddsmedel stiga ur datorerna och ändå stod ut med att det tog lång tid att ladda och att när det var game over fick man börja från början.

Betänk nu dessutom det enorma intresse som finns att uppleva detta igen och alla som betalar dyra pengar för gamla commodore, Amiga, atari etc 😉

Nu kan folk inte ens spela ms-röj utan antistatiska gejmingkalsonger.

Pinnstol, vilken lyx! Tror jag spenderade de första åren sittande på golvet med benen i kors, C64:an balanserande i knät.

Med tanke på att grafikkort som kostar över 20 000:- ändå säljer slut är det kanske inte så konstigt att fler och fler företag får upp ögonen för att det finns en väldigt köpstark minoritet av "gamers" som är beredda att lägga i princip hur mycket som helst på komponenter, tillbehör och möbler.

Visa signatur

Ryzen 7 3800X, Asus Prime X370 Pro, 32 GB LPX 3600, Gainward RTX 3060 Ti Ghost, 7 TB SSD + 4 TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pepsin:

Pinnstol, vilken lyx! Tror jag spenderade de första åren sittande på golvet med benen i kors, C64:an balanserande i knät.

Med tanke på att grafikkort som kostar över 20 000:- ändå säljer slut är det kanske inte så konstigt att fler och fler företag får upp ögonen för att det finns en väldigt köpstark minoritet av "gamers" som är beredda att lägga i princip hur mycket som helst på komponenter, tillbehör och möbler.

Det är lite som med audiofiler. Det spelar ingen roll om det är bra så länge det är dyrt.

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

Bra förslag, metallkonstruktion som troligen inte går sönder direkt, inget onödigt bjäfs och bra pris.

Skrivet av Ceogar:

Eftersom fotplattan består av plast så är risken överhängande att den kan rämna om man trycker till lite för hårt, exempelvis när man ska ställa sig upp. Det var vad som hände med sambons plastbaserade rackare, den höll i max ett par dagar, sedan hade den rämnat på mitten (och FYI så är sambon liten och nätt). Minns dock inte vilken modell det var.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Helvete vad DagOtto kostade nu!! Shiet, köpte den för typ 99:- förr i tiden. Men efter att ha gjort av med 3st! DagOttos från Ikea så tog jag nu (för typ 3månader sen) och köpte den i metall istället från Mission SG1.

DagOtto knäcker man direkt i plasten uppe samt att den glider runt som fan på golvet.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Jag använder svankstödet från min DxRacer som fotstöd.
Var för stort för svanken och förvånansvärt bra på golvet

Visa signatur

AMD 7600x @eco | 32GB 6000MHz Expo | Arctic Liquid 240 |
AMD RX6800 OC
| Lenovo G27 QHD/IPS/165HZ | Razer Deathadder V2 | CM Storm MX Red | Audio Technica ATH-M50 | Sennheiser GAME ONE | Sound BlasterX G6 |
PS5 Disc | Samsung Q80r 65"/ S23 Ultra / Tab S7e / Buds+

Permalänk
Medlem

Hade det funnits inbyggd värme/kyla så hade ju priset kunnat försvaras…
Men det är alltså bara en plastbit?

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

Det är lite som med audiofiler. Det spelar ingen roll om det är bra så länge det är dyrt.

Pengar är till för att användas !

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karaff:

Ett tydligt bevis på hur mycket bättre gaming va förr är att vi spelade i timmar utan internetuppkoppling, sittandes på pinnstolar stirrandes in i gamla avdankade TV-apparater på ett sånt avstånd att man kände den statiska elektriciteten i ögongloberna och kände lukten av fenoler och flamskyddsmedel stiga ur datorerna och ändå stod ut med att det tog lång tid att ladda och att när det var game over fick man börja från början.

Betänk nu dessutom det enorma intresse som finns att uppleva detta igen och alla som betalar dyra pengar för gamla commodore, Amiga, atari etc 😉

Nu kan folk inte ens spela ms-röj utan antistatiska gejmingkalsonger.

Citerar för att påvisa, att det Inte alltid var direkt bättre förr. Men så mycket enklare och mindre komplext. Nota bene inte mindre komplicerat, för det var det sannerligen inte, bara det att lyckas ansluta två datorer för att spel t ex DAOC, kunde i det närmaste sluta med slagsmål.

Permalänk
Medlem

Själv sitter man liknande sån här billig väska (plast sidor, inte metal) där gamla cd skivor fortfarande ligger i. Haft som fotpall sen Pentium 2 tiden... Användes flitigt förr på LAN party tiden då man skulle ha med alla spel som kanske skulle spelas

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Kan få betala mig 2200 för att jag ska använda den tycker jag

Permalänk
Medlem

Fick idén att testa med "Foam Roller" och är väldig nöjd. 😊

Foam Roller:
https://classic.prisjakt.nu/kategori.php?k=1768

Ser redan veckans fråga om fotpallar.. haha.

Visa signatur

😑

Permalänk
Medlem

2200 spänn?!
Herre jävlar.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Jag köpte en sån till och med för 99 på BF

Visa signatur

* 🖥️ 7800X3D | B650 | 32GB | 7900XTX | 27" 16:9
* ⌨️ G915 | 🖱️ G Pro X Superlight | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk
Medlem

Använder MFG crosswind som fotpall när jag inte flyger med dem 😊

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Inte ens inbyggd värme/kyla för fossingarna? Tacka vet jag mitt fotstöd från IKEA, inte helt olika design och pris mot den där länken från netonnet

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Nästan Apple pris på den, cringe!