Sony kombinerar förstklassig brusreducering med låg prislapp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xverminator:

Tack för tipset!

(hade iof inte tänk köra bluetooth men bra att veta).

Du kan ju givetvis använda dem med 3.5mm kabel, men det återstår o se hur bra ljud det ger, om dom måste vara påslagna eller inte, om dom går att ha påslagna eller inte, och om du kan köra ANC samtidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av weenan:

Du kan ju givetvis använda dem med 3.5mm kabel, men det återstår o se hur bra ljud det ger, om dom måste vara påslagna eller inte, om dom går att ha påslagna eller inte, och om du kan köra ANC samtidigt.

Om det är något likt mina XM3 från Sony så måste headsetet vara igång även med kabel för att få ut bra ljud, låter ganska burkigt annars, ANC funkar utmärkt med 3.5mm kabel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChristofferC:

Snyggare, billigare, lättare, bättre batteritid, bättre ergonomi. Men den stora frågan är hur ljudet är, och mikrofonen.

Kan inte tänka mig att mikrofonen skulle vara bättre på dessa, så fortfarande skit.

Visa signatur

Nada.

Permalänk
Medlem

Då kommer den intressanta frågan, fungerar de som öronproppar och tar bort allt, eller filtrerar de ut exempelvis tal så att det går att höra personen framför sig tydligare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

"fysiska knappar ersätter touchkontroller"

Fysiska knappar är premium (men främst bara en ren självklarhet), touch i det här sammanhanget är en urkorkad lösning som är sämre på alla sätt.

Håller med dig till viss del men jag tycker Apple gör det riktigt bra med deras AirPods pro 2. Där kombinerar ju dem touch med force. Alltså att de är tryckkänsliga. Där tycker jag det är kombinerat med de bästa av världar.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Marida:

Då kommer den intressanta frågan, fungerar de som öronproppar och tar bort allt, eller filtrerar de ut exempelvis tal så att det går att höra personen framför sig tydligare?

Det går att välja att man vill ha medhörning och den funktionen brukar finnas på de flesta lurar av denna typ.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.