Söker komponenter till nytt SFF-bygge

Permalänk
Medlem

Söker komponenter till nytt SFF-bygge

Hallå Sweclockers!

Jag söker, som titeln antyder, komponenter till ett nytt bygge. Chassi har jag redan (SFF, FormD T1) men annars behöver jag nästan allt annat.

Typ något sådant här:

PSU: Corsair SFX 750
Moderkort: B550 itx
Processor: 5800X3D
RAM: Minst 2x8gb 3200
GPU: 3080 och uppåt (maximalt 3slots/59mm)
Lagring: Nvme
CPU-kylare: Högst 50mm över moderkort
Fläktar: Phanteks T30
Övrigt: Riser-kabel 4.0

Hör av er!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej,

Jag har en riser kabel, men finns spår av användning, skriv ett PM om du skulle vara intresserad

Alex

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag har g.skill TridentZ RGB, 32GB, 3200mhz, C14.
om du är intresserad!

Allt gott
Alberto

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tetiton:

Hej!
Jag har g.skill TridentZ RGB, 32GB, 3200mhz, C14.
om du är intresserad!

Allt gott
Alberto

Intressant! Skick, kvitto etc? Vad tänker du för pris?

Permalänk
Medlem

Har ett MSI Suprim X RTX 3080 TI med monterat EK vattenblock (EK-Quantum Vector) till salu om det är intressant? kvitto, originalkartong (för GPU och vattenblock) samt originalkylare finns kvar.

Har också ett EK-Quantum Velocity² D-RGB - AM4 Copper + Acetal vattenblock till övers om det är av intresse köpt nu i oktober bara.. 20.5mm i höjd

10.000 SEK för tutti balutti ovanför?

Har också en 5800x3d men min far är spekulant på mitt mobo och ev CPU, så tar gärna ett bud där på CPU så ska vi se om inte han ska ha en enklare CPU eller nu vad det landar i.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem

Insåg nu att det inte var vattenkylningsdelar som var på tal, sorry för det, Gpu kan dock återställas

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxy:

Intressant! Skick, kvitto etc? Vad tänker du för pris?

Kvitto finns. De fungerar och har suttit på ett Aorus Master X570.
Skickar i originalförpackning.
Pris, vad sägs om 2000?

Vänligen
Alberto

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tetiton:

Kvitto finns. De fungerar och har suttit på ett Aorus Master X570.
Skickar i originalförpackning.
Pris, vad sägs om 2000?

Vänligen
Alberto

Ah sorry såg att de tyvärr är för höga för potentiella CPU-kylare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pliind:

Har ett MSI Suprim X RTX 3080 TI med monterat EK vattenblock (EK-Quantum Vector) till salu om det är intressant? kvitto, originalkartong (för GPU och vattenblock) samt originalkylare finns kvar.

Har också ett EK-Quantum Velocity² D-RGB - AM4 Copper + Acetal vattenblock till övers om det är av intresse köpt nu i oktober bara.. 20.5mm i höjd

10.000 SEK för tutti balutti ovanför?

Har också en 5800x3d men min far är spekulant på mitt mobo och ev CPU, så tar gärna ett bud där på CPU så ska vi se om inte han ska ha en enklare CPU eller nu vad det landar i.

Tyvärr för långt för chassit! :/

Permalänk
Medlem

Har ett Corsair SFX 750, har bara gått några timmar eftersom jag övergav mitt itx-bygge. Ge ett prisförslag i pm om du är intresserad.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850