Htc Vive Elite headset samt wireless adapter

Permalänk
Medlem

Htc Vive Elite headset samt wireless adapter

Säljer ett VR-headset som aldrig kom till användning. Endast uppackat en gång för att testa funktion, sen har det legat i sin låda. Fler bilder kan skickas om så önskas. Tror att en mini display adapter saknas, varför man nu skulle vilja ha en sådan. Är det en dealbreaker så har jag säkert en som jag kan skicka med!

Även en trådlös adapter samt monteringskit för detta är inkluderat. PCIe kortet sitter just nu i min dator, men ingår naturligtvis också. Har även en 3d printad adapter för att fästa en 80mm fläkt på den trådlösa adaptern som kan skickas med. Ingen fläkt på denna dock.

Observera att basstationer och kontroller inte ingår.

Finns också på andra siter, men säljer billigare här.

Bud från 3000, förbehåller mig rätten att inte sälja alls och allt det där vanliga.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 3 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Tack för bud! Tänker inte köra någon långbänk, vi sätter slutdatum på fredag kl 20.

Permalänk

@mbillgren du råkar inte veta vilken model det är på headsetet? Jag får inte upp så mycket när jag sökt efter Vive Elite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaDavidov:

@mbillgren du råkar inte veta vilken model det är på headsetet? Jag får inte upp så mycket när jag sökt efter Vive Elite.

Det har att göra med att jag uppenbarligen är ordblind och glömde ordet cosmos i annonsen. Ber om ursäkt för detta.

Det här headsetet är det:

https://www.vive.com/eu/product/vive-cosmos-elite/overview/

Permalänk
Skrivet av mbillgren:

Det har att göra med att jag uppenbarligen är ordblind och glömde ordet cosmos i annonsen. Ber om ursäkt för detta.

Det här headsetet är det:

https://www.vive.com/eu/product/vive-cosmos-elite/overview/

Då vet jag, tack för snabbt svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaDavidov:

Då vet jag, tack för snabbt svar!

Så lite så, det är ju bra om man får reda på vad man köper!
Ber om ursäkt om det uppstod något missförstånd.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad