Vad vill ni se i nästa Battlefield?

Permalänk
Medlem

Dem hade gärna bara kunnat fortsätta supporta BF3 eller BF4 och FP bort allt fusk och buggar istället för att släppa spelet om och om igen med ett nytt skal vartannat år eller vad de har för takt nu.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

2143! Det har jag väntat på i många år. 2142 var ett fruktansvärt kul spel.

Visa signatur

Laptop Workstation PC Specialist || Intel 10875H - 250mv & Liquid Metal || Nvidia RTX 2070 883mv @ 1935MHz & Liquid Metal ||64GB Ram || Samsung 970 EVO 2TB + 512GB OEM || 1TB & 512GB External SSD + 2.5TB NAS
Lyssna gärna på mitt band The Mulak Mind
Citera gärna om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Karkand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qwertan:

Tja

Såg precis en video på YT av Jackfrags där han pratar om att katastrofen BF 2042 är avslutat.

https://www.youtube.com/watch?v=o7D_qSuQRSM

Han tar då upp lite saker om vad han tror kommer hända i nästa spel i serien men även vad han själv önskar.
Jag blev då nyfiken på vad andra tycker ska finnas i nästa BF.

Här kommer mina önskningar:

*Nutid. eller dåtid men absolut inte framtid.
*Klasser istället för specialister.
*Operations
*Mer "destruction"
*kortare TTK
*Mer fokus på squads
*bättre ljud på vapnen. Just nu låter det ju som man skjuter med ärtbössor.
*Mindre färger i HUDen.

Vad hoppas ni på i nästa Battlefield?

Det du och många andra vill ha är BF4 med Bad Companys nivå av förstörelse.

BF2042 hade bara en bra feature som faktiskt var kul när det fanns spelare och det var rätt mode, Portal.

För min egen del så får det gärna finnas fordon men att de spawnar efter 30 sekunder och folk som bara sitter och idlar spawn screen för att komma in i dem gör dem värdelösa, måste vara pick up och ingen möjlighet att spawna i dem direkt.

För mig var BF4 peak, efter ett års patchar då, första året var en ren pina att spela.

Permalänk
Medlem

Fler mikrotramsaktioner

Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem

De får göra vad/hur f-n de vill men alla fuskare måste bort.
Ett BF till med fusk deluxe i var och varannan match, då fimpar jag BF för gott.
Ett sätt är ju att släppa in privata servrar, det funkade förr och kommer funka idag också.

Permalänk
Medlem

Har inte kört sen BF2. Jobbade på BF3, men spelade det inte utanför utvecklingen...men här är mina preferenser.
Gillar inte 360 quickscoping gameplay osv, sakta ner det, mer belöning för taktik än reflexer.
Föredrar själv sniper klassen och vill kunna gömma mig effektivt i buskar och avancera långsamt. Bra kamouflage, inga garanterade scope reflexer osv som avslöjar ens position.

Om vi snackar mer teoretiskt vill jag se ett riktigt storskaligt krigsspel med en bestående karta, man får utvinna råvaror, frakta till fabrik för ammo och fordonstillverkning, planera större operationer osv..simulera hela krigsmaskinen. Vet inte hur realistiskt det skulle vara med tanke på serverstorlek, och nivån av samarbete och organisation det skulle krävas.

Permalänk
Medlem

Jag önskar mig tidsepok typ 1980-1989 Soviet vs USA, precis som i World in Conflict.

Vill ha banor där typ Burger King i en liten amerikansk stad är en av flaggorna, kontrasterat mot en annan bana som är typ en gömd bunker i Stockholms innerstad. Varför finns det inga svenska banor i BF förresten? Eller har jag glömt av någon??

Mer aktuellt än någonsin, men därför kan nog inte EA göra det. För politiskt. Precis därför kommer ni aldrig få se ett nytt Vietnam. Isåfall är det om 30 år och heter Battlefield Ukraine.

Det bästa vi kan hoppas på är väl att de kombinerar de bästa bitarna från alla tidigare spel och har dedikerade servrar från start. Portal lät ju så lovande, så jag hoppas de kan bygga vidare på det. Battlefield Portal skulle kunna bli sitt eget mer komplett spel, så kan de ha ett mer experimentellt BF för alla dopaminknarkande kids där du kan springa på väggar och ha dance emotes.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Medlem

Inget ring 0-anticheat. Det är fan helt orimligt att låta ett spel ha den kontrollen. Att det inte fungerar på Linux/Deck är en tråkig bieffekt.

Visa signatur

Intel i9-12900K | Asus STRIX Z690-I | 32 GB DDR5-6400 CL30 | AMD Radeon RX 7900 XTX | WD Black SN850 1 TB
Asus ROG Loki SFX-L 750W | SSUPD Meshlicious | Arctic Cooling Freezer II 280 | Alienware AW3423DWF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Octo:

Har inte kört sen BF2. Jobbade på BF3, men spelade det inte utanför utvecklingen...men här är mina preferenser.
Gillar inte 360 quickscoping gameplay osv, sakta ner det, mer belöning för taktik än reflexer.
Föredrar själv sniper klassen och vill kunna gömma mig effektivt i buskar och avancera långsamt. Bra kamouflage, inga garanterade scope reflexer osv som avslöjar ens position.

Om vi snackar mer teoretiskt vill jag se ett riktigt storskaligt krigsspel med en bestående karta, man får utvinna råvaror, frakta till fabrik för ammo och fordonstillverkning, planera större operationer osv..simulera hela krigsmaskinen. Vet inte hur realistiskt det skulle vara med tanke på serverstorlek, och nivån av samarbete och organisation det skulle krävas.

Helldivers 2 visar ju på hur långt man kan komma med bara illusionen av att ett krig utkämpas, tack vare bra visuella designknep och deras community managers som styr kursen för "kampanjen", utifrån vad spelarna gör. Så jag tror absolut det är görbart, om man gör det smart.

Hell Let Loose har löst delar av detta också rakt i matchen, genom att ingenjörer exempelvis kan undvika frontlinjen helt om de känner för det, och istället satsa på att frakta ammunition till artilleri. Också ett spel där Recon/snipers gör det de faktiskt ska och är bakom fiendens linjer för att recognosera och sabotera. Dock kräver dessa enorma kartor tålamod, och därmed kommer det vara svårt att locka alla spelare (jag tittar på er 15-åringar).

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Medlem

Att det inte står "Published by EA".

Permalänk
Medlem

Flygfält som i bf2, bf3 och bf4.

Permalänk

Kan inte DICE pröva på något nytt istället för rehash hela tiden? Verkar som varenda BF blir mindre populär för varje spelsläpp.

Permalänk
Medlem

Ryssar, amerikaner, kineser, mellanöstare, det är väl de faktioner man vill ha på en klassisk BF ?
Sen som många andra sagt, full demolition. Vill inte se ett jävla träd som är starkare än en stridsvagn. Även stenbumlingar ska man kunna spränga i bitar.
Flaggan kan de väl köra no-clipping på för den är sjukt jobbig att ha på vissa ställen för man fastnar lätt på den med sitt fordon.

Något jag reagerade starkt på i BF2042 var att Recoilless M5 var tydligen starkare än FXM-33 AA Missile och Javelin mot heli, något som ska egentligen vara tvärtom IRL... Även NTW-50 (sniper) var nästan omöjlig att döda en soldat med, men lättare att skjuta en heli eller tank med.
Nån på DICE som inte fattat hur vapen fungerar?

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ragnvlad:

En total remake på BF2! Ett BF i modern tid med möjlighet att spela Commander såsom det en gång var med artilleri, radar, understöd osv. Inga jävla plan som startar "mid air" å skit. Noll regenerering på fordon. Låt klasserna göra jobbet så att de verkligen behövs. Alt. är att jag också skulle älska ett nytt 2142, Titan-mode var ju fantastiskt!

Här är svaret.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

En remake på BF3 och BF4.

Ny grafikmotor med remake av de populäraste banorna från hela BF-serien, mer levolution, de största spellägena och även firestorm, riktigt anticheat, stöd för kickban-röstning som i 4'an, alla standardfeatures och hyggligt buggfritt vid spelsläpp. Garanterad storsäljare.

Skulle kunna kopiera COD's variant att ha en del av spelet gratis medans fullversion kostar. När sedan ny version kommer utvecklar man vidare på föregående så man inte skapar hjulet om och om igen. Ex: BF2042 där man inte ens hade träffzoner på tanks så de tål mindre bakifrån, icke-existerande gamebrowser osv vilket funnits i 15+ år.

Edit: Gillar även förslaget från Ragnvlad skarpt. Behöver inte uppfinna hjulet på nytt när man redan träffat rätt tidigare. Gör det bara modernare och spelare kommer vända tillbaka.

Permalänk

Ge oss Battlefield Bad Company 2, men gör inga jävla konstiga grejer eller något alltför avancerat.

En modern grafik men spelkänslan måste vara där, precis så som man spelar sina classes i BFBC2 får det vara.

Bra camouflage, klassiska snipers med mera, inga mikrotransaktioner.

Gärna också att man kan använda kikare

Permalänk
Medlem

BF3 med fungerande anti-fusk. Behöver inte vara svårare än så. Finns dessutom bevis. BattleBit är mer eller mindre BF3 med Roblox-estetik, och det var mäkta populärt.

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Adnerhill:

Menar du att man ska lyssna på sina fans och faktiskt göra något folket vill ha?! De där är för enkelt!

Okej okej, kanske lite väl orealistiskt 😁

Skrivet av thomas_skane:

Battlebits är spelet de borde titta på. Det fast med bra grafik och realism.

Håller med, påminner en del om bf3 i grunden med spelmekaniken.
Kanske en remake på 2/3/4 är svaret? 🤔

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghaan:

Att det inte står "Published by EA".

Blir det Ubisoft.

Haha.

Visa signatur

Make Sweclockers Great Again.

Permalänk
Medlem

Nyskapande

Visa signatur

R&D Elektronikingenjör

Permalänk
Medlem

Ta BF5 och gör det i en modern eller nutida tidsera. Så är det typ hemma enligt mig. Det är det bästa spelet i serien ihop med 2an. Utan minsta tvekan. Främst pga det minimerades saker som håller handen åt spelarna.

- Gunplay, ingen jävla slumpmässig spridning utan kulorna gick dit man siktade. Finns det rekyl ska den matcha korrekt så när man kompenserar är det för att kulorna fortsatt ska gå dit man siktar. Full auto ska inte balanseras av slumpmässig spridning, det balanseras av rekylen. Närstrid enklare, på håll ska det inte längre vara möjligt utan man skiftar till halvauto...

- Fortification-systemet, DICE klagar över att med mycket förstörelse så blir balansen knepig. Jag köper det. De hade ett grymt sätt att motverka det i BF5 -- man kan bygga improviserat skydd där skyddet tidigare var! Varför detta yxades är för mig en gåta. Det ska vara en självklarhet i alla framtida Battlefield

- Fordonen hade tyngd och var i klar nackdel om de gav sig in för nära infanteri. Precis som det ska vara. Det var dessutom möjligt att sakta ner dem signifikant genom att träffa vissa väl utvalda svaga punkter. Plus att en träff i baken eller där de är dåligt bepansrade gjorde signifikant mer skada. Skott där de var väl bepansrade gjorde typ ingen skada öht, skottet studsade. Prefekt.

- Fordonen har inte oändligt med ammunition. De tvingades backa för att uppsöka stationerna som fyllde på dels hälsa men framförallt deras ammunition.

- balansen mellan luft och mark behöver en gång för alla lösas eller så yxa luften. Finns inget mer enerverande än någon som inte gör annat än flyger och de är helt omöjliga att göra något åt. Förstår deras sten sax påse tänk men när man är stenen är det inte så kul att helikoptern påse kommer och ger en några extra rövhål och man ska bara gilla det.

- sprint när man är hukad. Varför togs detta bort med 2042? Gryyymt i BF5.

- sluta gör banor dedikerade för tex fordon eller närstrid med bara infanteri. Håll er till banor med en mix. Så alla kan se till att spela där de tycker de blir kul. Fullkomligt hatar banor som tvingar mig till stressigt "ADHD" gameplay som typ går ut på att springa och skjuta vilt tills man dör efter att ha fått med sig en eller två i döden. Vill ha möjlighet till strategi.

- Avskalad HUD likt BF5. Grymt bra, tog ingen plats men den hade all info man vill ha

- ingen 3D spotting. Ping likt BF5 var riktigt trevligt. Man fick använda ögonen istället för att spamma Q hela tiden. Gömma sig var en klart mer legitim taktik iom folk inte kunde se en genom buskar osv genom att trycka på Q lite då och då....

- ingen eller minimerad 2D spotting. Om du ska dyka upp på minimapen när du skjuter så ska det inte vara en pil som visar vilken riktning du kikar åt... Helst kan man ta bort det helt likt BF5, 2D såg du bara fiender om en recon drog iväg en ljusgranat upp i himlen. Annars såg du bara allierade. Vill jag minnas iaf. Oavsett, BF5 skötte detta exemplariskt.

- tyngre maskingevär går bara skjuta när stödbenen är uppe. Annars blir det från höften. Kändes helt rimligt i BF5. Löser problemet att att en LMG lätt blir en Assault rifle med extemt stort magasin. Lättare maskingevär kan isf hållas att man kan sikta men låt ADS hastigheten utan stödben på plats ta signifikant mer tid. När stödbenen är uppe ska man belönas. Det gjorde man i BF5. Inte direkt alls på den nivån i BF2042.

- låt alla ha en IFAK likt BF5. Men bara Medics kan fylla på den när den är förbrukad

- ge inte alla vapen tillgång till zoom. I en modern setting borde typ alla vapen ha tillgång till det kan här kan man låta balansen tala enligt mig. Problemet de envist försökte lösa i BF5 genom att ändra balans osv för vapen var för effektiva på håll var ju pga alla typ körde med ex sikten....begränsa sånt eller se till att det balanseras ordentligt när det gäller rekyl. Full auto med zoom ska vara ett rent helvete utan stödben.... Låt det då vara så

- vänder man sig när man ligger ner så vänder sig karaktären så man ligger på rygg istället. Grym grej från BF5. Fattar inte varför de tog bort det....

- tror jag kan komma på mycket mer men detta är ett axplock av saker jag identifierat som gör ett Battlefield grymt. Alla har varit kul på sina egna sätt. Men många av ovan nämnda grejer fanns i BF5... Och det är pga det, enligt mig, det bästa i serien.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Ta det bästa med Bad Company 2 och Battlefield 4, piffa upp grafiken, nya banor och kanske lite fräsiga fordon. Gör omgivningen lite mer dynamisk och jag är nöjd. Skippa allt krims krams med specialists och gör bara ett spel som är roligt att spela(Helldivers 2 är ett bra exempel).

Permalänk
Medlem

Mera framtid ute i rymden. Nästa iteration kan heta Battlefield Earth 3000

Permalänk

BF3 var det senaste Battlefield spelet jag tyckte var riktigt roligt. BF1 hade intressanta idéer, men vapnen från 1:a världskriget blir ganska tråkiga fort.

Har inga förslag på hur dom ska fånga magin i BC2 eller BF3 igen, men dom två var dom bästa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zemlan:

Ta BF5 och gör det i en modern eller nutida tidsera. Så är det typ hemma enligt mig. Det är det bästa spelet i serien ihop med 2an. Utan minsta tvekan. Främst pga det minimerades saker som håller handen åt spelarna.

- Gunplay, ingen jävla slumpmässig spridning utan kulorna gick dit man siktade. Finns det rekyl ska den matcha korrekt så när man kompenserar är det för att kulorna fortsatt ska gå dit man siktar. Full auto ska inte balanseras av slumpmässig spridning, det balanseras av rekylen. Närstrid enklare, på håll ska det inte längre vara möjligt utan man skiftar till halvauto...

- Fortification-systemet, DICE klagar över att med mycket förstörelse så blir balansen knepig. Jag köper det. De hade ett grymt sätt att motverka det i BF5 -- man kan bygga improviserat skydd där skyddet tidigare var! Varför detta yxades är för mig en gåta. Det ska vara en självklarhet i alla framtida Battlefield

- Fordonen hade tyngd och var i klar nackdel om de gav sig in för nära infanteri. Precis som det ska vara. Det var dessutom möjligt att sakta ner dem signifikant genom att träffa vissa väl utvalda svaga punkter. Plus att en träff i baken eller där de är dåligt bepansrade gjorde signifikant mer skada. Skott där de var väl bepansrade gjorde typ ingen skada öht, skottet studsade. Prefekt.

- Fordonen har inte oändligt med ammunition. De tvingades backa för att uppsöka stationerna som fyllde på dels hälsa men framförallt deras ammunition.

- balansen mellan luft och mark behöver en gång för alla lösas eller så yxa luften. Finns inget mer enerverande än någon som inte gör annat än flyger och de är helt omöjliga att göra något åt. Förstår deras sten sax påse tänk men när man är stenen är det inte så kul att helikoptern påse kommer och ger en några extra rövhål och man ska bara gilla det.

- sprint när man är hukad. Varför togs detta bort med 2042? Gryyymt i BF5.

- sluta gör banor dedikerade för tex fordon eller närstrid med bara infanteri. Håll er till banor med en mix. Så alla kan se till att spela där de tycker de blir kul. Fullkomligt hatar banor som tvingar mig till stressigt "ADHD" gameplay som typ går ut på att springa och skjuta vilt tills man dör efter att ha fått med sig en eller två i döden. Vill ha möjlighet till strategi.

- Avskalad HUD likt BF5. Grymt bra, tog ingen plats men den hade all info man vill ha

- ingen 3D spotting. Ping likt BF5 var riktigt trevligt. Man fick använda ögonen istället för att spamma Q hela tiden. Gömma sig var en klart mer legitim taktik iom folk inte kunde se en genom buskar osv genom att trycka på Q lite då och då....

- ingen eller minimerad 2D spotting. Om du ska dyka upp på minimapen när du skjuter så ska det inte vara en pil som visar vilken riktning du kikar åt... Helst kan man ta bort det helt likt BF5, 2D såg du bara fiender om en recon drog iväg en ljusgranat upp i himlen. Annars såg du bara allierade. Vill jag minnas iaf. Oavsett, BF5 skötte detta exemplariskt.

- tyngre maskingevär går bara skjuta när stödbenen är uppe. Annars blir det från höften. Kändes helt rimligt i BF5. Löser problemet att att en LMG lätt blir en Assault rifle med extemt stort magasin. Lättare maskingevär kan isf hållas att man kan sikta men låt ADS hastigheten utan stödben på plats ta signifikant mer tid. När stödbenen är uppe ska man belönas. Det gjorde man i BF5. Inte direkt alls på den nivån i BF2042.

- låt alla ha en IFAK likt BF5. Men bara Medics kan fylla på den när den är förbrukad

- ge inte alla vapen tillgång till zoom. I en modern setting borde typ alla vapen ha tillgång till det kan här kan man låta balansen tala enligt mig. Problemet de envist försökte lösa i BF5 genom att ändra balans osv för vapen var för effektiva på håll var ju pga alla typ körde med ex sikten....begränsa sånt eller se till att det balanseras ordentligt när det gäller rekyl. Full auto med zoom ska vara ett rent helvete utan stödben.... Låt det då vara så

- vänder man sig när man ligger ner så vänder sig karaktären så man ligger på rygg istället. Grym grej från BF5. Fattar inte varför de tog bort det....

- tror jag kan komma på mycket mer men detta är ett axplock av saker jag identifierat som gör ett Battlefield grymt. Alla har varit kul på sina egna sätt. Men många av ovan nämnda grejer fanns i BF5... Och det är pga det, enligt mig, det bästa i serien.

Spot on!
Instämmer helt och hållet.

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Medlem

BF3 var riktigt bra. Man borde fortsätta på det spåret men med en server browser som finns integrerad i spelet samt mycket bättre anti-fusk.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Jag vill ha en ny Bad Company, med mer Creedence och Bad Company feel och förstörelse!

Visa signatur

Ryzen 5 7600- 4070S- Alienware AW2723DF- LCD2C
MacBook Pro M1
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunde:

De får göra vad/hur f-n de vill men alla fuskare måste bort.
Ett BF till med fusk deluxe i var och varannan match, då fimpar jag BF för gott.
Ett sätt är ju att släppa in privata servrar, det funkade förr och kommer funka idag också.

Räknas inte det som finns idag som privata servrar? Jag spelar bara på ett par servrar som man hittar under "Portal -> Browse". De har egen discord där man kan anmäla fuskare och det finns admin inne och spelar 95% av tiden. Har inte stött på en enda solklar fuskare under 185 timmars speltid som inte blivit bannad innan nästa map påbörjats.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Vill någon se ett nytt BF? 😆

Om det ska krystas fram så vill jag se mer Star wars och bättre på alla sätt.

Visa signatur

Lightsaber - Black armour - and balls!