Asus Dual RX 560 4 GB knappt använd. ( Garanti )

Permalänk

Asus Dual RX 560 4 GB knappt använd. ( Garanti )

Säljer frugans grafikkort som jag köpte i veckan på NetOnNet .
Trodde grafikkortet skulle klara av det spel hon uteslutande kör men vart lite i det tunnaste laget.

Därför säljer jag den nu istället då hon fått ett annat.
Anledningen till varför jag inte kan lämna tillbaka den var för att jag råkade dra en liten repa på baksidan när jag skulle få ur det ur hennes chassi D: . Inget som är mer än kosmetiskt dock..

Startbud : 650 kr .

Skickas mot förskottsbetalning ( Swish ).
Frakt tillkommer utöver budet.

Kan även hämtas strax utanför Norrköping

Mvh David

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

14 dagar ångerrätt.

Visa signatur

*5800X|B550M|64GB|RX7800XT|GX750W|Core V21|280AIO|2TB+2TB|1440p 240Hz

AMD Ryzen 7 @4,95GHz|Gigabyte Aorus Elite(rev1.3)|Corsair 2x32 LPX Vengeance 2666C16 @3600C20|Asus DUAL OC @990mV, 3,2/2,6GHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 4.0x4 Samsung 980 Pro 7000/5100 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Seagate 1TB i RAID 0|Acer Nitro XV272Uz 27" IPS 270Hz @240Hz.

Permalänk
Medlem

Bör kunna lämna tillbaks, möjligtvist att de drar av en liten summa för kosmetiska skadan, eg kanske 100 kr är väl rimligt.

Visste inte ens att dessa kort fortfarande såldes

Skrivet av Fenrisulvfan:

14 dagar ångerrätt.

endast distansköp

Permalänk
Medlem

Annars är andrahandsvärded på detta typ 200-300kr max garanti inräknat.

Permalänk

Tack!

Provar med det.

Permalänk
Moderator
Moderator

Annonser i marknaden är till för budgivning, ställa och besvara frågor och viss saklig diskussion kring varan och eventuellt dess prissättning. För längre sidospår kring hur man lämnar tillbaka en vara eller moral kring detta eller andras regelbrott tas (i de förstnämnda fallen) lämpligare i diskussionsforumet eller (i det sistnämnda fallet) genom att rapportera inlägg.

Följaktligen har tråden rensats på en del inlägg.

- MOD

Visa signatur
Permalänk

Annonsen är avslutad