Köpes moderkort och grafikkort

Permalänk
Medlem

Köpes moderkort och grafikkort

Jag söker ett moderkort för intel 13e gen CPU b760/z790 - med DDR5.

Jag söker även ett grafikkort som är nivå med dem - 6800xt/6900xt eller motsvarande Nvidia är av intresse.

Kom med förslag!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Xfx 6950 xt

Vad skulle du kunna ge för detta?

Permalänk
Medlem

Det är snäppet vassare än vad jag tänkt mig. Jag kollade specifikationen och det kräver en 850w PSU och min nuvarande är bara på 750w. Så det beror helt på ditt pris om det är intressant.

Jag har främst haft koll på Nvidia-kort så har ingen koll vad ditt kort brukar gå för. Jag tänker att du nog har en idé om vad du vill ha för det?

Permalänk

5500 kr tänkte jag mig. 750w psu borde räcka bra om det är ett kvalitativt nätaggregat. Jag har själv kört med det innan jag uppgraderade. Kortet drar ca 300w efter undervolt samt överklockning.

Mvh

Permalänk
Medlem

Hej! Har ett ASUS TUF B760-PLUS WIFI DDR5 till övers. Något du är intresserad av? Tänker mig ett pris på 1450. Mvh Peter

Visa signatur

Asus Prime AP201 White || AsRock B760 Steel Legend || Intel i5 12600KF || ASUS TUF 3060 Ti || Corsair Vengeance DDR5 32GB || SeaSonic Focus GX 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peee:

Hej! Har ett ASUS TUF B760-PLUS WIFI DDR5 till övers. Något du är intresserad av? Tänker mig ett pris på 1450. Mvh Peter

Hej, det kan definitivt vara intressant, jag har ett erbjudande på samma kort för 1500 faktiskt.

Jag har dock redan swishat för ett MSI b760m men säljaren skrev precis att han tappat kortet (?) så jag får se om jag får pengarna tillbaka därifrån först bara.

Jag återkommer till dig i PM när jag fått ordning på det🙂

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad