Permalänk
Medlem
Skrivet av wounds:

Alliance med svenske John "Hakis" Håkansson vann ikväll för första gången ett internationellt lan i Apex när de vann Esport World Cup 2024 i Riyadh i Saudiarabien. De är också första lag från emea att göra det.

Hakis blev också MVP.

https://www.esports.net/news/apex-legends/alliance-wins-apex-...

Man får gratulera Alliance!
Jag såg det inte själv men grabben som såg och följde berättade, ska förstås se det i efterhand

---

Ett par nya friska info. videos nedan.

Apex Legends: Shockwave Dev Update

En video från utvecklarna,
Lite trist/B att de valt att presentera sig som AI figurer....... Och inte en enda stavelse om anti-fusk.

-

Nedan, Gaming Merchant med en "fet" genomgång av meta samt patch notes för S22.

HUGE APEX SEASON 22 PATCH NOTES - GAME CHANGING META UPDATES

Mer text.
Visa signatur

Om jag råkar dö i någon FPS beror det uteslutande på problem utom min kontroll, för det kan absolut inte bero på mig ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av cb99:

Man får gratulera Alliance!
Jag såg det inte själv men grabben som såg och följde berättade, ska förstås se det i efterhand

Förstår om du inte pallar att se hela men sista matchen är grym, hur Alliance gör allt rätt, det som Team Falcons inte vågade och pushar Blacklist International med en otrolig swing från Effect. Fantastisk seger på alla sätt och Hakis är så värd det.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Phanteks Revolt Platinum ROG STRIX X670E-A GAMING 7950X3D NZXT Kraken Elite 360 32GB Corsair Titanium 6000MHz Powercolor 7900XTX Hellhound Crucial T700 2TB Vertex Pok3r MX Brown AOC Agon Pro AG276QZD Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.