Permalänk

Razer Naga

Hej!
Önskar köpa en eller flera Razer naga, modell spelar ingen roll bara de är fungerande och i bra skick.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en Razer naga liggande hemma som är sparsamt använd.
Har legat i garderoben för det mesta sedan jag köpte den för att spela wow, men blev inte så mycket då jag trivdes bättre med min gamla mus.
Ska vara i bra skick, kan kolla ikväll och skicka kort om du är intresserad.
Vad är du villig att betala isf?

Permalänk
Skrivet av Wattar:

Har en Razer naga liggande hemma som är sparsamt använd.
Har legat i garderoben för det mesta sedan jag köpte den för att spela wow, men blev inte så mycket då jag trivdes bättre med min gamla mus.
Ska vara i bra skick, kan kolla ikväll och skicka kort om du är intresserad.
Vad är du villig att betala isf?

Absolut intresserad. Kolla upp modell och lägg in en bild så kan jag återkomma med pris. Om inte du har något i åtanke förståss

Permalänk

Har en Razer Naga Trinity som är i använt, men gott skick Har bara använt en av tre paneler i princip, de andra två ligger kvar i kartongen. Kan återkomma med bild

Permalänk
Medlem

Jag har en Naga X köpt i december 2022, inte använd många timmar så i princip i nyskick. Kan polera upp såklart

Säger som övriga - vad är du villig att betala? Så kan vi ju priskriga oss neråt...

Permalänk
Medlem

om det inte nödvändigtvis måste vara en naga så har jag en trådlös corsair scimitar. Jag själv var stort fan av orginalet razer naga från 2012? men när den gick sönder hitta jag ingen värdig ersättare, efterföljande naga var obrukbara för min del men corsair scimitar funkade bäst för mig

Om nu annat än razer är av intresse

Permalänk
Medlem

Om det fortfarande är intressant så har jag en Naga 2014 som har legat i lådan sedan jag sluta lira WoW i slutet av 2014.