Bilder på ditt senaste inköp (2024) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av TotalF:

Svårt att förklara men jo, just nu är det tot tre färger i rummet om man räknar med akustikplattorna så väggarna ska målas i en enhetlig färg istället, har bara inte bestämt mig för vilken ännu

Och jo, soffan ska stå där. Gammalt hus med små rum så är enda alternativet med nuvarande planlösning. Har två goa fåtöljer som facear akustikplattorna också men de syns inte på bilden.

Kommer bli toppen det där!
Ska också fixa paneler + led och ny soffa. Tänkte måla om först och måste bara få tummen ur 😅

Mina senaste köp.
Sacai bomberjacka på rea.
Fear of God T-shirt.

Visa signatur

PC | MacBook Air | iPad Mini | iPhone 14 Pro | M&K 5.1 | Anthem MRX 540 | Samsung Q810D | Audioquest Nighthawks | Airpods Pro 2 | Sony WH-1000XM5 | Blusound Flex 2i | Sony X95L 85” | Samsung S95D 55” | Zidoo Z30 Pro 8K | Apple TV | PlayStation 5 Pro | PlayStation Portal

Permalänk
Medlem
Skrivet av TotalF:

Tydkigen har de en svensk butik på, taadaaa, woodupp.se

haha japp jag hittade den, tack!
Försökte skriva det här innan men hur jag än skrev lät jag bara dryg så klickade aldrig på skicka meddelande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

Spill fri "torrboll" i bilen.

Vem tillverkar denna produkt och var köper man?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pwntato:

Ett comp crawler kit från Vanquish products! Man måste ju komma ut ibland också
<Uppladdad bildlänk>

Haha, udda att se sådant här på Swec. Bygger själv den typen av bilar fast från lösa delar här och där

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Vem tillverkar denna produkt och var köper man?

Vet inte tillverkaren men biltema har den.

https://www.biltema.se/hem/stadning/fuktslukare/fuktslukare-s...

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turbo9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Odegarden:

En IPhone 15 Pro. Var egentligen ett onödigt inköp men bytte in min gamla mobil, bytte operatör och rabatt på det i 3 år så kostar mig denna med obegränsad surf 500kr i månaden, helt ok.

<Uppladdad bildlänk>

Vad kostade mobilen och abonnemanget?

Skrivet av Mocka:

Bästa skärmen jag någonsin ägt.

https://i.imgur.com/VZGYw4Y.png

Hur mycket kostade den?

Permalänk
Medlem

Håller på att uppgradera bilen lite smått så passade på att köpa bättre laddare för mobilen i bilen samt inköpa bättre fäste till mobilladdaren. Följde bara med fästa till ventilationsgallren och liten sak som man ska fästa direkt på instrumentbrädan för laddaren och lycka till i modernare bilar att få det bra, så blev glad när kulan till fäste är mer eller mindre är standardmått så man kan modda och kombinera till den ultimata telefonhållare/laddare i bilen (laddaren är trådlös 20w från ett annat märke)

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem
Skrivet av eFoppa:

Kommer bli toppen det där!
Ska också fixa paneler + led och ny soffa. Tänkte måla om först och måste bara få tummen ur 😅

Mina senaste köp.
Sacai bomberjacka på rea.
Fear of God T-shirt.

<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>

Vad kostade varje plagg om man får undra?

Permalänk
Medlem

köpte Samsung HW-S67GD soundbar för cirka 3k....tänkte det skulle funka perfekt till min samsung 4k oled g8 med wireless dolby atmos (enligt reddit funkar det)...det funka inte alls, Blir retur. Sen var det Electrolux dammsugare för 1k.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cr1ll3:

Årets första inköp blev ett kylskåp som levererades denna morgon.

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Ja vi har katter och lösgående kaniner 😂

Lösgående kaniner? Hur fungerar det, bråkar inte katterna med dom?

Funkar bra att citera, men inte att slänga in [s]-taggar mitt i den koden. :P // MOD
Permalänk
Medlem
Skrivet av xSean145:

… och tuggar de inte på kablar och annat? ;p

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

… och tuggar de inte på kablar och annat? ;p

Funkar kanon med katterna. jorå en del kablar har gått åt under åren.

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk

Bytte ut mina Sennheiser HD 650 mot Hifiman Sundara, och vilket otroligt lyft i ljudet! Överlag mer detaljerat ljud, samt att Sundara faktiskt kan producera djupbas, vilket egentligen är det enda minuset med HD 650. Hoppas bara att de nya hörlurarna håller i längden, kvalitetskontrollen på Hifimans produkter verkar vara lite tveksam.

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Airflow Moderkort:MSI Mag B460 Tomahawk
CPU:Intel Core i5 10400F
GPU:EVGA GeForce RTX 2060 SC 6GB
RAM:2x8GB - Team Group DDR4 2400MHz PSU:Corsair RM550X SSD:Toshiba RC500 NVME 240 GB (OS), Kingston NV2 NVME 2TB, PNY CS900 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorham:

Har kikat på den, känns väldigt prisvärd. Hur är den?

Jag är ingen expert på skärmar men den känns helt ok, spelar bara Quake Champions samt Unreal Tornament 2004, 3 samt 4.

Film går bra på den, speciellt Netflix då en del filmer stöder 21:9 formatet.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Medlem

Prime Dune

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av xSean145:

Har sett fler exempel på det motsatta. Kanin jagar upp katt på nått högt och sitter och väntar under. ;D

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

<Uppladdad bildlänk>

Prime Dune

Byggde den där i vintras. Färgvalet på några delar i vingmekanismen sticker ut lite men annars ett roligt bygge. Det har hänt mycket i Lego-världen sedan man var liten.

Visa signatur

Vill bli datornörd igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av patjo:

Byggde den där i vintras. Färgvalet på några delar i vingmekanismen sticker ut lite men annars ett roligt bygge. Det har hänt mycket i Lego-världen sedan man var liten.

Jo då
Började bygga Lego för typ 40 år sedan i ett helt annat ort än Sverige
Har kvar några av de ursprungliga Lego bitar någonstans.
Kanske samlingsobjekt

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk

Jag byggde dator förra veckan.. Min sambo övertyga att gå över till vit tema så det fick bli så Lite strulig med fläktar men det löste sig till slut. Jättenöjd! Ni kan se min signatur!

Visa signatur

Chassi: Corsair 6500X - Processor: AMD Ryzen 9 9900X - Moderkort: Gigabyte B650E Aorus Elite X AX ICE - Kylning: Corsair iCUE Link Titan RX RGB 360 Vit - Raminne:G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL28 Trident Z5 Royal Neo Guld AMD EXPO - Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB TUF Gaming White OC - Nätagg: Corsair RM750x Shift 750W Vit - M.2: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB x2

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem

Högtalarna ska folieras eller målas innan de åker upp på väggen. Köptes begagnade och den vita orginalfärgen har gulnat pga solljus så det måste åtgärdas först.

Wick 4 😁❤️

Fick till slut upp en elite screens 100" clr-skärm. Efter tips här insåg jag att det var vägen att gå. Har inte ägt en projje på över femton år och visste inte att de hade skärmar speciellt anpassade för ust-projektorer.

Fick hjälp av grabben med att sätta fjädrar och hänga upp den på väggen, i övrigt var det ett rätt straight forward jobb.

Så, har under ett par månaders tid fått till audio/videon här i vardagsrummet som jag vill ha det och förhoppningsvis kan det stå så här under ett par år.

Marantz 60 till ett 7.1-system med svenska dls-högtalare ihop med en samsung premiere 7 ust. Just projjen fick jag till ca 55% av nypris från norska elköp då den nya premiere 7 precis lanseras och de försökte väl göra sig av med sina sista modeller. Ändå lite dyrare än vad jag eg tänkte lägga men just den där blev lite för frestande. Ska ändå bli kul att laborera med inställningar de kommande dagarna.

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR 1440p/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 3

Permalänk
Medlem

Fick hem en ny handkontroll igår. Mycket trevlig vill jag glatt påstå.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800x3D | GPU: | Mobo: Asus ROG Strix B650E-F | RAM: 32GB Kingston FURY Beast 6000MHz CL30 | M.2 2 x Kingston FURY Renegade 2TB | SSD: Samsung 860 EVO 1TB | PSU: Phanteks AMP GH 850W ATX 3.1 | Kylare: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | Chassi: Lian Li LANCOOL 216 RGB | Monitor: Lenovo Legion Y27q-20 | Tangentbord: Mountain Everest Max MX Brown | Mus: Glorious PC Gaming Race Model I | Hörlurar: Sennheiser HD 560S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beijing:

Fick hem en ny handkontroll igår. Mycket trevlig vill jag glatt påstå.

<Uppladdad bildlänk>

Häftigt! Hade inte sett att det kommit en Myth version. Den var så snygg och lite mindre färgglad än de andra, jag tyckte om de färgerna men denna va snyggare. Spelar inte spelet som sådant men förbeställde en på Webhallen nu direkt (trådlösa modellen). Hoppas de verkligen får in dom så man får en snart. Inet hade ju fullbokad.

Vart köpte du din och att du fick den innan de flesta verkar ha fått in den.

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 14 Mars: Nu i version 0.5.2 med nya funktioner!
Installera Custom SweC UserCSS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagers:

Häftigt! Hade inte sett att det kommit en Myth version. Den var så snygg och lite mindre färgglad än de andra, jag tyckte om de färgerna men denna va snyggare. Spelar inte spelet som sådant men förbeställde en på Webhallen nu direkt (trådlösa modellen). Hoppas de verkligen får in dom så man får en snart. Inet hade ju fullbokad.

Vart köpte du din och att du fick den innan de flesta verkar ha fått in den.

Jag förbokade min på Webhallen för ett par veckor sedan.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800x3D | GPU: | Mobo: Asus ROG Strix B650E-F | RAM: 32GB Kingston FURY Beast 6000MHz CL30 | M.2 2 x Kingston FURY Renegade 2TB | SSD: Samsung 860 EVO 1TB | PSU: Phanteks AMP GH 850W ATX 3.1 | Kylare: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | Chassi: Lian Li LANCOOL 216 RGB | Monitor: Lenovo Legion Y27q-20 | Tangentbord: Mountain Everest Max MX Brown | Mus: Glorious PC Gaming Race Model I | Hörlurar: Sennheiser HD 560S

Permalänk
Medlem
Skrivet av InsipidPoison:

Bytte ut mina Sennheiser HD 650 mot Hifiman Sundara, och vilket otroligt lyft i ljudet! Överlag mer detaljerat ljud, samt att Sundara faktiskt kan producera djupbas, vilket egentligen är det enda minuset med HD 650. Hoppas bara att de nya hörlurarna håller i längden, kvalitetskontrollen på Hifimans produkter verkar vara lite tveksam.

<Uppladdad bildlänk>

Jag har köpt ny kabel samt nya kuddar till mina Sundara Stealth 2. Kuddarna som följer med är ibland löjligt dåliga. Nya helt i fuskläder blir lite varmare, men djupare och mer bas (aningens) men inga noppror. Nya kabeln är flätad så inget brott på plasten av den stela antennen till kabel som följer med

En helt OK investering för att förlänga livet på hörlurarna, bättre komfort samt anpassad kabel som kan bli längre eller annorlunda.

Hoppas du blir nöjd med hörlurarna!

Permalänk
Chassi-Jesus 📦

Kände att jag saknade en skruvdragare i mitt liv så blev en Bosch Professional GSR 12V-35 FC. Ville ha något nätt och smidigt. Väldigt nöjd!

Permalänk
Medlem

Nya 8bitdo Ultimate 2C.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem

Fyndade ett inplastat XCOM: Enemy Unknown för 29:-

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro
TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Focal Chorus 726, Focal Chorus CC 700, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16
Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Nya 8bitdo Ultimate 2C.
<Uppladdad bildlänk>

Vad tycker du om denna? Har du några vanliga original kontroller att jämföra med, exempelvis switch pro, Playstation eller xbox?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Vad tycker du om denna? Har du några vanliga original kontroller att jämföra med, exempelvis switch pro, Playstation eller xbox?

Den är riktigt skön. Men svårt att jämföra med andra, alla har ju sina för-och nackdelar.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem

3,4 kilogram Tradera-Lego!

Visa signatur

Vill bli datornörd igen