Google ger upp – kakor blir kvar i Chrome

Permalänk
Melding Plague

Google ger upp – kakor blir kvar i Chrome

Det blir ingen Privacy Sandbox för riktad reklam.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det ända jag och google har gemensamt , kan inte sluta med kakorna :<

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Cookies ska bara vara för att spara temporär data/inställningar för en viss sida. All annan funktionalitet ska bort. Hur svårt kan det vara?

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av talonmas:

Cookies ska bara vara för att spara temporär data/inställningar för en viss sida. All annan funktionalitet ska bort. Hur svårt kan det vara?

https://youtube.com/shorts/RJverdoLwTk

Permalänk
Medlem

@The-Architect hehe, alltid gött med ett leende på morgonkvisten.

Permalänk
Medlem

Haha, det egentliga syftet kan ju omöjligen ha varit något annat än att man själv tänkt skaffa sig monopol på användardatan.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Men detta kommer naturligtvis få folket att byta till något annat än chrome, right? right?

Permalänk
Medlem

Kunde inte hålla mig.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch 2 | PlayStation 5 | Xbox Series X
Min FZ Profil