Hej,
Denna vecka försökte jag att i min Outlook tjänst (Microsoft 365 Basic) läsa e-postmeddelanden som var över 13 år gamla. Jag kunde inte få upp dem genom att söka, typiskt nog (sökfunktionen har ofta inte hittat mina e-postmeddelanden och jag har försökt manuellt att skrolla neråt). Jag försökte att skrolla neråt i Outlook på Windows 11 med en autoclicker som klickade nedåt-pilen varje milisekund. Jag kom till år 2020 och inte längre. Då Outlook hängde sig flera gånger och sen så började den om vid år 2022 typ 2 gånger. Alltså är mina gamla e-postmeddelanden helt onåbara verkar det som!
Hur kan jag nå mina gamla e-postmeddelanden? Går det att ladda ner alla i en fil och söka i Thunderbird eller i någon databashanterare eller annat program?
Du kan inte komma åt dem genom att logga in i webbversionen? Skrivbordsklienter har ju ibland en vald eller icke vald gräns som säger ”ladda ner de senaste 100/500 mejlen” eller liknande. När jag har haft problem att hitta något gammalt mejl via min skrivbordsklient har det alltid fungerat för mig att leta upp mejlet via webbläsarversionen.
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.