Någon som är duktig på animation? Behöver hjälp att skapa en enkel grej.

Permalänk
Medlem

Någon som är duktig på animation? Behöver hjälp att skapa en enkel grej.

Jag är kass på 3D och animering, men jag skulle behöva en rätt enkla saker (tror jag)gjord. Jag undrar om någon här kan tänka sig att göra den åt mig, tyvärr ingen möjlighet att beta något för det. Det är inget med massa detaljer osv.
Har försökt att greja lite själv med det, men jag saknar helt kunskapen på området. Jag skulle vara sjukt tacksam. Om du är villig att hjälpa mig så skicka mig ett meddelande.

Det som skall göras är en stående cirkel av fyrkanter som snurrar på ett visst sätt, en del där det är fyrkanterna snurrar bara dem, sedan hela cirkeln som snurrar och ändras så att cirkeln blir liggandes och sedan flyger iväg.

Hela längden ligger på kanske en minut. Inga färger eller miljöer eller andra detaljer, bara så enkelt som möjligt.

*Edit lade till beskrivning.

Permalänk

lite med beskrivande vad det är du ska göra är väl en bra början känns det som... skulle nog iaf ge mer napp om man kan räkna på ett ungefär hur lång tid jobbet kommer ta.

"rätt enkla saker" känns som att det är en tolkningsfråga du kanske tycker det är en simpel sak men i verkligheten även om man är van att göra liknande kan innebära flera dagar arbete i slutänden...

och ska mycket välgörenhetsvilja till för att sitta i dagar med någon annans privata projekt gratis.

alla dessa animateringsvideos du hittar på youtube utom möjligen de mest basic med typ sträckgubbar kan ta väldigt lång tid men samanfattas i 30 min video.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

lite med beskrivande vad det är du ska göra är väl en bra början känns det som... skulle nog iaf ge mer napp om man kan räkna på ett ungefär hur lång tid jobbet kommer ta.

"rätt enkla saker" känns som att det är en tolkningsfråga du kanske tycker det är en simpel sak men i verkligheten även om man är vad att göra liknande kan innebära flera dagar arbete i slutänden...

och ska mycket välgörenhetsvilja till för att sitta i dagar med någon annans privata projekt gratis.

Helt rätt i det du skriver, såklart!
Lade till en beskrivning.

Alltså det är en kort sekvens, inga detaljer, miljöer eller ens färger, så det är i princip streckgubbe nivå.