Permalänk
Medlem

7900xtx/4080 super köpes!

Tjena, då jag vill uppgradera burken så letar jag nu ett rtx 4080 super ELLER ett 7900xtx då kortet jag tänkte köpa blev sålt. Befinner mig i umeå men kan åka en bit eller om du skickar.
Kan kasta in ett asus proart rtx 4060 i nyskick emellan plus pengar också om det är intressant. Rätt pris=extremt snabb smidig affär!!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, jag har ett 7900XTX att sälja då jag uppgraderat. Inköpt 2023-06-19 på Webhallen. Jag finns i Göteborg men kan skicka.

Jag har ingen aning om rimligt pris på kortet, har du nån idé ifall du fortfarande är intresserad?

Visa signatur

7800X3D med tillbehör parat med 7900XTX

Permalänk
Medlem
Skrivet av old53:

Hej, jag har ett 7900XTX att sälja då jag uppgraderat. Inköpt 2023-06-19 på Webhallen. Jag finns i Göteborg men kan skicka.

Jag har ingen aning om rimligt pris på kortet, har du nån idé ifall du fortfarande är intresserad?

Skicka mig pm

Permalänk
Medlem

Någon? Helst 4080 super. Kortet får inte va längre än 34 max 35cm. 850w psu eventuellt större kan va intressant med. Krav modulärt.

Permalänk
Medlem

Hej. Måtten är:
”Board Dimensions
320mm*118.5mm*62mm
338mm*147mm*62mm(with bracket)”

Bilder har du här:

Har bara kört kortet i silent-mode och har inte upplevt något coil-whine, har även testat det en annan dator och det kom inget där heller.

Permalänk
Medlem