Permalänk
Medlem

Jag antar att du har startat om från början.
Har du inte gjort det så kommer inget att hända, bara mer repetitiva uppdrag.

Minutemen är den tråkigaste fraktionen. Med Sims Settlement 2 modden blir den betydligt intressantare.

Visa signatur

Klient: AMD 7 5800X | ASUS X570-F | 32GB 3200MHz | Corsair RM850 | Gigabyte 3070 | Phanteks P500A | Samsung 980 PRO
HTPC: Intel I7 4770T | 16 GB 1600 | FC8 EVO | Gigabyte GA-H87N-WIFI | Samsung 840 250GB
Server: Intel XEON E5620 x 2| ASUS Z8PE-D18 | 96GB 1333MHz | Corsair AX 1200W | HAF 932 | WD Black 2TB
Nätverk: Telia F@st| Unifi AC Lite/Pro/LR/Nano/Mesh/U6-LR/U6+/U6-Lite | Nighthawk M1 | pfSense | TP-Link TL-WPA8630KIT | Ubiquiti NanoStation M5 | UniFi Switch 8-150W

Permalänk
Medlem
Skrivet av IB:

Preston vill att man dödar raiders (oftast) och bygger nya Settelments. Möjligen behöver du fler settelments för att han ska gå vidare i questlinen.

Efter ett tag ger han dig ett uppdrag att återta "The Castle" åt Minutemen.

Jepp jag tjuvläste lite på en Fallout 4 wiki och verkar vara så att man måste ha minst fyra settlements för att trigga det questet som heter "Taking independence"...
(och när det questet är klart så tar det ca tre dagar i spelet innan nästa del av questet i slottet fortsätter)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Dunwich Borers

God Jul! Nu har jag utplånat Borers igen och sökt igenom hela gruvan, men den där källan/gruvhålet längst ned är jag osäker på....
Ska man dyka ner där och göra något?? Jag ser ju en öppning på sidan men jag kommer inte upp där. Vete fan hur man simmar heller, för jag har ju inte kommit upp i nivå där man blir immun mot vatten. Tillbaka till ritningsbordet...

Permalänk
Medlem

Känns inte värt djupdyka i fallout 4. Var mysigt i morrowind med argonians

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goknulen:

God Jul! Nu har jag utplånat Borers igen och sökt igenom hela gruvan, men den där källan/gruvhålet längst ned är jag osäker på....
Ska man dyka ner där och göra något?? Jag ser ju en öppning på sidan men jag kommer inte upp där. Vete fan hur man simmar heller, för jag har ju inte kommit upp i nivå där man blir immun mot vatten. Tillbaka till ritningsbordet...

Ja, det är meningen att man ska dyka ner där. Finns mat och items som gör att man kan andas under vattnet en stund.

Visa signatur

Utan spaning, ingen aning.