Chrome visar inte bokmärken och sparade lösenord

Permalänk
Medlem

Chrome visar inte bokmärken och sparade lösenord

Installerade om Windows 11 för några dagar sedan och installerade således även om Chrome.

Jag loggar in med mitt Google-konto som vanligt och aktiverar sync. Får dock inte fram bokmärken eller sparade lösenord eller något annat egentligen.

Står att Sync är aktivt när man kikar i inställningar. På mobilen/ surfplatta finns allt kvar. Även när man loggar in på Google direkt och kollar så finns allt.

Någon som har liknande problem? Hur löste ni det? Kanske äntligen dags att lämna Chrome helt nu

Permalänk
Medlem

Jag kan inte påstå att jag någonsin har råkat ut för det du beskriver, men du är 100% säker på att det är samma Google-konto du loggat in med? Om du klickar på din profil-ikon i Chrome, det står inte "synkronisering pausad" där? Har du testat att gå in under inställningar och synkronisering och klickat på återställ synkronisering där?

Visa signatur

Also found as @piteball@mastodon.rockhost.se
vSphere Node - Dell PowerEdge R720xd, Xeon E5-2690, 272GB, 3TB SSD, Nvidia Tesla P4
XCP-ng Node - Dell PowerEdge R720xd, Xeon E5-2697v2, 256GB, 2TB SSD
Xpenology Storage - SuperMicro X10SLL-F/SC825TQ, Xeon E3-1231 v3, 16GB, 90TB HDD
Xpenology Backup - Dell PowerEdge R230, Xeon E3-1220v6, 16GB, 12TB HDD

Permalänk
Medlem

Tack för svaret!

Ja, jag dubbelkollade allt. Höll på att bli galen.

Hittade några trådar på Chromes subreddit där folk hade samma problem så tänkte att säkert är en bugg eller nåt. Det fixades efter två dagar och nu funkar allt.

Hann dock installera Firefox under tiden och tror fan jag byter över helt snart