Permalänk

Babymonitor

Skippar dataprylar denna annons, är det någon här som sitter på en babymonitor ni vill bli av med? Söker Inge värsting, något som duger när jag sitter i garderoben och får stryk av 12 åringar på CS, samtidigt som jag har yttersta ansvaret för en sovande lat 3 åring.

Sätter ett maxpris 300kr.

Frakt eller upphämtning i Västerås.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

https://www.kjell.com/se/produkter/sakerhet-overvakning/kamer...

Fungerar bättre än babymonitor! Även billig också

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggart:

Körde den själv Funkade toppen till bråkdel av priset.

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 |Asus ROG XG27AQDMG | Asus ROG PG279Q | MSI MAG401QR | Keychron Q1 | Pulsar Xlite V3 | Cloud III wireless | Bambu Lab P1S

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggart:

Kan också rekommendera, kör den också för pojkarna här hemma.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS Rog Strix B650E-I - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - ASUS 5080 16GB ROG Astral OC - Corsair SF750 - Corsair Nautilus 360 RS - Lian Li A3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

Körde den själv Funkade toppen till bråkdel av priset.

Instämmer till 100%! Vi hade denna också som babymonitor och det fungerar på många sätt bättre.

Permalänk

Kul att så många svarade direkt och tipsade om samma produkt. Min fundering är bara hur den funkar på natten? Jag förlitar mig inte jättemycket på att jag vaknar av en telefonnotis om jag sover? Hur gör ni med den biten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paris II Hilton:

Kul att så många svarade direkt och tipsade om samma produkt. Min fundering är bara hur den funkar på natten? Jag förlitar mig inte jättemycket på att jag vaknar av en telefonnotis om jag sover? Hur gör ni med den biten?

vi hade våran mest under kvällen när man kanske satt och spelade eller såg en film framför TV'n, det som hände nattetid fick man liksom ta på de vanliga sättet att barnet väckte en

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 |Asus ROG XG27AQDMG | Asus ROG PG279Q | MSI MAG401QR | Keychron Q1 | Pulsar Xlite V3 | Cloud III wireless | Bambu Lab P1S

Permalänk
Medlem

Använder den när man sitter framför TVn, vid datorn eller gör något annat. Det som händer på natten blir att man väcks på det vanliga sättet att dom väcker en Men vill man gärna ha en som kan funka på natten som man själv blir väckt av så finns begagnade Philips Avent baby monitor, den är endast ljud. Vi köpte en begagnad för att ha med oss när vi åker på semester

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS Rog Strix B650E-I - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - ASUS 5080 16GB ROG Astral OC - Corsair SF750 - Corsair Nautilus 360 RS - Lian Li A3

Permalänk
Medlem

Här är en begagnad sådan vi köpte.
Philips Avent Baby monitor

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har två https://sonoff.tech/product/security-cameras/gk-200mp2-b/ med 2A nätadaptrar och förlängningskabel (För ström matningen)

Du kan få båda för 300 + frakt.

Hade tre när grabben var liten, täckte hela lägenheten med tre. Man kan logga in online och se i mobilen från var som helst. Eller man kan köra lokalt.

Visa signatur

Gått i träda. Åter om något år!

Permalänk
Medlem

Den som hade nattpasset hade appen igång med ljudet på max och telefonen olåst.