*helt ny* 27" Alienware AW2723DF 280Hz

Permalänk
Medlem

*helt ny* 27" Alienware AW2723DF 280Hz

Som rubriken lyder så jag har en helt ny Dell 27" Alienware AW2723DF Nano IPS QHD 280 Hz.
Jag hade ett gäng döda pixlar på min förra och fick då tillbaka en helt ny skärm av Inet på garantin.

Men det sagt så vill jag köpa en OLED och vill därmed bli av med denna.

Tänkte kolla om det finns intresse

https://www.inet.se/produkt/2222158/dell-27-alienware-aw2723d...

Läs hela annonsen här

Permalänk

3000:- hämtar den

Permalänk
Medlem
Skrivet av David1234:

3000:- hämtar den

Kommer inte släppa den för 3000 tyvärr. Den är som sagt helt ny, oöppnad, med garanti kvar

Permalänk
Skrivet av hmpusk:

Kommer inte släppa den för 3000 tyvärr. Den är som sagt helt ny, oöppnad, med garanti kvar

Nu vill jag inte. lägga mig in andras annonser, men det är ungefär vad den är värd nu. Du får en nya oled 240 hz 1440p på https://psauction.se/ direkt från netonnet.

Vill du ha 5000 kr är det blocket som gäller

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Nu vill jag inte. lägga mig in andras annonser, men det är ungefär vad den är värd nu. Du får en nya oled 240 hz 1440p på https://psauction.se/ direkt från netonnet.

Vill du ha 5000 kr är det blocket som gäller

Värdet ligger i vad köparen vill betala, det förstår jag.
Jag tänkte dock att någon ville spara en hacka på att köpa denna skärm av mig istället för i butik, då den är sprillans ny och oanvänd.
Tack för din input iaf. Intresset verkar lågt så jag får behålla denna istället 😊

Permalänk
Skrivet av hmpusk:

Värdet ligger i vad köparen vill betala, det förstår jag.
Jag tänkte dock att någon ville spara en hacka på att köpa denna skärm av mig istället för i butik, då den är sprillans ny och oanvänd.
Tack för din input iaf. Intresset verkar lågt så jag får behålla denna istället 😊

Ingen fara, det var en som låg ute här på swec för 3000 förra månaden, ingen köpte den.

Du har mycket större chans att sälja den på blocket tro mig, här på swec vet alla precis vad den är värd. På blocket är det mer jobbiga köpare, men mycket större chans att du får det du vill ha.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Ingen fara, det var en som låg ute här på swec för 3000 förra månaden, ingen köpte den.

Du har mycket större chans att sälja den på blocket tro mig, här på swec vet alla precis vad den är värd. På blocket är det mer jobbiga köpare, men mycket större chans att du får det du vill ha.

Han har alltid mitt bud på 3000:- om han ångra sig

Permalänk
Medlem

Jag anser fortfarande att den är värd mer än 3000kr då det här är en ny skärm och inte en begagnad, men det är strunt samma eftersom det inte finns något intresse.
Jag behåller den istället!

Permalänk
Medlem

Byta mot xbox series x i bra skick med ett spel?