Säljes / Intressekoll & möjligtvis bytes - RTX 3090 PNY 24 GB

Permalänk
Avstängd

Säljes / Intressekoll & möjligtvis bytes - RTX 3090 PNY 24 GB

Som rubriken lyder, går i tankarna av att antingen nedgradera eller sälja av kortet, vid byte kan jag tänka mig göra det emot ett lite ”sämre” kort + pengar emellan, helst ett Nvidia kort men amd funkar också, kom med förslag. Kan vara intressant med ett byte beroende på vad du har för kort samt pris idén på ditt kort 😊

Men men, vi kör på en budgivning som startar på 5000kr -
Köp nu pris är 7200kr.

Håller mig rätten till att sälja till vem jag vill, oavsett bud, t.ex. om jag får ett bytes förslag etc.

Kortet finns i Stockholm & jag kan mötas upp lite vart som helst i hela stor stan. Kan köra hem till dig med kortet ( Inom Stockholm ) emot ersättning.
Betalning sker via Swish.
Upphämtning / mötas upp prioriteras och föredras men kortet kan även fraktas emot förskott + att du ( Köpare ) står för frakten.
Originalboxen finns ej kvar!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

...är det ett PNY som det står i ena bilden, eller ett Gigabyte som det står i en annan bild?

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 5700X, 32 GB DDR4 3200 MHz, GeForce RTX 3080 10 GB, 2 TB M2 Drive, 34" Samsung
Laptop: Ryzen 5 7640HS, 16 GB DDR5 5600 MHz, GeForce RTX 4060 8 GB, 1 TB M2 Drive, 1920x1200

Permalänk
Avstängd

Den bilden smet med 😅 Tack! Uppdaterat nu.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dinos:

...är det ett PNY som det står i ena bilden, eller ett Gigabyte som det står i en annan bild?

Det är PNY.

Permalänk

Vet du vad kortet heter mer specifikt? Jag kan vara intresserad men behöver veta måtten på kortet först för att se om de får plats. Har idag ett Nvidia Titan X 12GB (Pascal) jag gärna byter med plus pengar.

Visa signatur

GPU - RTX 5070 | CPU - R5 7600 | Kylning - TR Phantom Spirit 120 | MB - X870 Auros elite | RAM - 32GB DDR5 Fury Beast CL30 | PSU - Be quiet! Power Zone 2 1000w | Lagring - Windows 11 på SSD + 2st 2TB M.2 gen 4 | Chassi - Kolink Observatory MX Mesh med 2st Arctic p14 max & 1st P12 max.

Kopplad till Marantz SR5013 > Sony 65" XF9005

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nyckelpiga:

Vet du vad kortet heter mer specifikt? Jag kan vara intresserad men behöver veta måtten på kortet först för att se om de får plats. Har idag ett Nvidia Titan X 12GB (Pascal) jag gärna byter med plus pengar.

Hej!

Det är av denna modell här nedan.

https://www.inet.se/produkt/5411704/pny-geforce-rtx-3090-24gb...

Dock är jag tyvärr inte intresserad av Titan x kort. Är öppen för byten emot 30/40 serien även 2080 ti, alternativt t.ex. 6800 xt etc.

Permalänk
Medlem

Intresserad av ett ASUS RTX 3080 TUF 10GB?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Olle3:

Intresserad av ett ASUS RTX 3080 TUF 10GB?

Yes! Det är intressant beroende på vad du prissätter den till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karam511:

Yes! Det är intressant beroende på vad du prissätter den till.

1000kr i mellan?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 500 kr Upphämtning om inte bytet över mitt bud går igenom.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd

Annonsen är avslutad

Permalänk
Avstängd

Tack för alla bud.
Kortet är bortbytt via PM.