Vårstädning - Gott o Blandat - Noctua, Elgato, PS Vita, Tobii - Med Mera
Hejsan allesammans o välkommna till min lilla vårstädning!
Efter en lyckad flytt så har det nu rensats lite mer i garderoben och blandad teknik som blivit över och liggandas ska bort för o göra plats för nya saker som garanterat inte kommer att bli liggandes, säkerligen.
Vissa saker är helt i nyskick och har endast öppnats för o testas, andra är mer sparsamt använda. Finns även en helt oöppnad cam link 4k! ( Blev en långvarig streamingkarriär )
Om något behöver noteras för enskild vara så står det inom parentes vid respektive produkt.
Vad gäller prissättning, budning så har jag tänkt att göra det såhär för att försöka underlätta logistiken:
Noterat pris agerar riktpris/startpris och vid lagt bud/intresse på en enskild vara kommer produkten att vara öppen för budning i 48 timmar, efter det så går den till det högst lagda budet innan sluttid.
edit: Bibehåller mig rätten att avsluta enskild budgivning i förtid ifall vettigt bud erhålls.
2st Noctua NF-A12x25 PWM Chromax Black - Komplett, Fint skick
- 550:-
Inet
Noctua NF-A14 PWM Chromax Black - Fint skick (Saknas fläktskruv)
- 250:-
Inet
Noctua NH-U12S Chromax Black - Sparsamt använd, Fint skick (Saknas am5, Intel 1851. Går att få utskickat av Noctua)
- 650:-
Inet
Elgato Cam link 4k - Oöppnad förpackning!
- 550:-
Inet
Elgato Game Capture HD60S Osäker på om den ens har använts (Saknas förpackning och kablar)
- 200:-
Tobii Eye Tracker 5 - Endast öppnad, skyddsplast kvarlämnad till nya ägaren att dra av!
- 2000:-
Inet
Steelseries Arctis 7+ Trådlöst headset - Sparsamt använd (Saknas Kartong, men alla kablar medföljer)
- 650:-
Elgiganten
Rode Podmic XLR mic + Focusrite Scarlett Solo 3e Gen + 3m XLR Kabel - Fungerar felfritt (Original kabel till Focusrite finns ej, skickar med kabel jag använt)
- 900:-
Amazon
Amazon
Hyper X Pulsefire Musmatta XXL 1220x610 - Endast öppnad (Den var för stor för mig (: )
- 220:-
Amazon
Antlion Modmic av någon äldre modell - Använd men verkar vara komplett med 2st fästen för dina lurar.
- 150:-
Leopold FC980M Tangentbord Bruna Cherry - Härlig mindre formfaktor med fullstor numpad - Använt skick men rengjord.
- 350:-
Cooler Master Masterkeys Pro S Tangentbord Röda Cherry - Använt skick men rengjord.
- 200:-
Playstation Vita PCH-2000 - Nostalgi när man grävde fram den här, verkar fungera. 16gb minneskort medföljer + silikonskal + fodral + ett spel, Hatsune Miku Project Diva X Fram med duolingo och anki o kötta. (Konsollen är återställd, inköpt i Japan, men fullt möjligt att välja språk utan problem vid setup.)
- 1000:- (osäker på pris, snabbkoll på ebay verkar visa 1200:-+)