Söker folk att lira battlefield 5 med

Permalänk
Medlem

Söker folk att lira battlefield 5 med

Tjena! Jag sitter för det mesta och lirar solo, och det är så förbannat mycket svårare.

Jag är 30+, har discord och gillar att flanka och irritera på flaggorna som inte är i centrum av kartan. Är inte sämst, men inget proffs heller. Heter ohanJT på EA-appen.

Permalänk
Skrivet av Johanski:

Tjena! Jag sitter för det mesta och lirar solo, och det är så förbannat mycket svårare.

Jag är 30+, har discord och gillar att flanka och irritera på flaggorna som inte är i centrum av kartan. Är inte sämst, men inget proffs heller. Heter ohanJT på EA-appen.

Gammalt inlägg och "Fel" spel.
Men är du intresserad att spela Battlefield 4 med mig och ett antal andra Svenskar så är du välkommen att spela med oss.
Våran Plutoon heter "Valhalla Plutoon" [VALP] och är ett gött gäng från hela Sverige.
Vi är i lite olika åldrar och du kommer varken att bli den yngsta eller äldsta. Den äldsta är i 50 års åldern och den yngsta är i 20 års åldern.
Vi ställer inga krav på dig eller någon annan. Var dig själv och alla respekterar alla. Oavsett vem du är.
Jag heter Hasse_Swe på discord. Det är lättast att få tag på mig där.
Jag har Battlefield 1, 2, 3. 4. 5, Hardline, Bad Company 2, Bad Company vietnam och Battlefield 2042 med. Men det är BF4 vi lirar mest.
Sen så har jag satt upp en egen Battlefield 3 server med modden (Venice Unleased) och kommer även att sätta upp en Battlefield 4 server när Warzaw Rvamped släpps.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 5500 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: MSI B-550 Gaming Plus | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 16 GB TridentZ 3200MHz DDR4 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk

Nyligen tagit upp Battlefield V igen (lvl 145) och ackompanjeras gärna av flera i pluton!

Har discord server och lite IRL polare jag kör med men alla kan inte alltid så välkomnar fler att haka

Lägg till mig på discord - slaffsarn

Må väl!

Visa signatur

- Intel i9 12900KS - (5,7Ghz) - ASUS RTX 4090 TUF - Team Group T-Force DELTA (6400Mhz) - ASUS ROG MAXIMUS Z690 HERO - ASUS ROG Thor 1200W - ASUS ROG Ryujin II 240 - Gigabyte 32" AORUS OLED 4K 240 Hz DP 2.1 -