Dell 34" Alienware AW3423DWF OLED WQHD (1800R) 165 Hz

Permalänk

Dell 34" Alienware AW3423DWF OLED WQHD (1800R) 165 Hz

Säljer min Alienware AW3423DWF efter att jag kom fram till att jag skulle behöva en lite större skärm, annars hade jag gärna haft den kvar.

Jag köpte den ny i mitten av Maj hos Proshop och kvitto finns förstås till den som vill ha. Inga döda pixlar som jag har sett och skärmen kan klassas som nyskick.

Originalkartong med allt packningsmaterial finns kvar så den går alldeles utmärkt och skicka och alla kablar med annat tillbehör följer med.

Det är förresten ett fönster precis till vänster bakom skärmen, jag försökte mörklägga rummet så bra det gick när jag skulle ta kort på skärmen i gång, men det gick ju sådär

Jag sätter ett riktpris sedan vet jag att folk brukar lägga bud i alla fall, så det vanliga gäller med att jag väljer vem jag vill sälja till eller inte alls beroende på hur det går.

Köparen står för eventuell frakt och skickas förslagsvis med DHL då dom verkar ha bäst priser när det gäller lite större paket, 179 kr går det på hos dom.

Med vänlig hälsning

Rikard

Läs hela annonsen här

Permalänk

Skickade Pm om en Alienware oled 4k 240Hz AW3225QF om byte mot denna är aktuellt ?

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [Powercolor 9070XT Reaper] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W][Philips Evnia 34M2C8600 + 2x Dell 2715H 27"] OS: Bazzite OS
*🎮 Ps5 PRO Digital Edition
*📱 Galaxy S25 Ultra | 🎧B&W px s3|
*📺LG Oled CX48
*Noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem

Startar med 4500kr kan hämta

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

4600 hämtar

Permalänk
Medlem

4700 hämtar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Hämtar om det är Norrköping

Permalänk

Bud noterade, och ja det är strax utanför Norrköping som skärmen finns om det blir aktuellt med upphämtning.

Mvh

Permalänk
Medlem

5000:- plus frakt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Irdeto:

Då det inte hade kommit några fler bud på ett tag så valde jag och avsluta annonsen då jag ändå kände mig nöjd med detta, så tack för alla som bjöd denna gång och välkomna åter.

Med vänlig hälsning

Rikard

Permalänk

Annonsen är avslutad