Låna snickeriverkstad i Halmstad

Permalänk
Medlem

Låna snickeriverkstad i Halmstad

Tjenixen.

Lite av en udda annons kanske men jag tänker jag testar och ser om jag får napp 😎

Jag har börjat på med lite hemmasnickeri men har inte platsen eller maskinerna som behövs för att ta obehandlat och forma det till användbart material till tex bord.

Så jag undrar om det det finns någon sweclockare i Halmstad med omnejd som har en snickeriverkstad som jag kan få låna? Jag behöver alltså kunna rikta och planhyvla en mindre mängd virke, samt kapa tjockare bräder i tunnare plank med tex en bandsåg.

Hör av dig via pm om du har möjlighet att hjälpa till 😊

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: ASUS ROG Swift PG32UCDM 32" 4K | OS: Windows 11 PRO

Permalänk
Medlem

Är det inte smidigast att bara måttbeställa planhyvlat virke från t.ex. XL Bygg?

Permalänk
Medlem
Skrivet av exhale315:

Är det inte smidigast att bara måttbeställa planhyvlat virke från t.ex. XL Bygg?

Betydligt 😉 men också mycket mycket dyrare

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: ASUS ROG Swift PG32UCDM 32" 4K | OS: Windows 11 PRO