14 tum Lenovo legion slim 5 OLED 32GB RTX 5060

Permalänk

14 tum Lenovo legion slim 5 OLED 32GB RTX 5060

Hejsan

Jag säljer min laptop för att hjälpa finansiera ett annat köp.

Det är en Lenovo Legion Slim 5 OLED, 32GB RAM, CPU är en Ryzen 7 7840HS, GPU är en RTX 5060.

Laptopen är inköpt direkt från Lenovo april 2024, för 17 000kr , digitalt kvitto finns och garantin gäller alltså fortfarande.

Jag har använt datorn uteslutande för gaming på helgerna.

Produktsida:
https://www.lenovo.com/se/sv/p/laptops/legion-laptops/legion-...

Laptopen är hel och ren, förutom webbkameran som vägrar starta och jag har inte brytt mig nog för undersöka vidare då jag har en annan dator för jobbmöten. -Det påverkar priset så klart, men garantin är kvar om du som potentiell köpare bryr dig.

Laptopen har aldrig rest längre än mellan två skrivbord i min lägenhet.

Jag har öpnnat chassit endast för att damma ut fläktarna och kylflänsarna, jag har endast använt tryckluft för detta.

Jag kommer självklart blåsa hårddisken, och se till att det är en fräsch installation av Win11 på maskinen -med tillhörande licensnyckel.

Håll buden till annonsen, inga DM:s tack.

Jag reserverar mig rätten att sälja, eller inte sälja, till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Glömde skriva att jag aldrig laddat batterier mer än 80%, så det är i mycket bra skick.

Permalänk
Medlem

7000kr med frakten 👍
Mvh

Permalänk

10k plus frakt

Permalänk
Skrivet av lejonhead:

10k plus frakt

Ok, såg inte den säljes inte med frakt.

Permalänk
Skrivet av lejonhead:

Jag kan vara flexibel om priset är rätt o du är villig att riskera post nord

Permalänk
Skrivet av lejonhead:

Angånende leverans, jag har bestämt mig för att vara flexibel och kan skicka den -tror jag har kvar originalkartongen någonstans.

Om jag inte får ett högre bud på någon dag får du den för 10k, om du är intresserad. Vill du ha en snabb affär är jag öppen för det.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 8 000 kr Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Annonsen är avslutad