Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Kampanj: SweClockers Hexagon XXL Musmatta (Slutsåld!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Har den kommit fram än? Maila mig på edin@geeks.se annars

Nope ingen matta kom fram förra veckan. Såg att du mailat mig också så jag har svarat där 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Fick min beställning i fredags. Tackar!

Förra gången jag köpte en swec-matta så kom den i en matchande cylinder-låda. (ungefär som tennisbolls-burk, men i svart kartong med motiv på)

Nu kom den dock i en enkel genomskinlig plast. (förutom transport-plastpåsen)
Hur ser era framkomna leveranser ut?
Någon som fått med cylinder-lådan denna gång, eller plast?

(Inte tänkt som klagomål. Men jag undrar. Med cylinder-låda/burk så är helheten en riktigt trevlig present nämligen - både att ge och att få.)

Samma här. Men musmattan i sig är belöning nog, den är fin och så stor att jag har musmatta över hela arbetsytan (och lite till).
Det var ju ett extraerbjudande till lågt pris så jag "står ut med" att den inte kom i lyxförpackning

Visa signatur

Debian, bara Debian, Debian överallt

Permalänk
Skrivet av serafim:

Samma här. Men musmattan i sig är belöning nog, den är fin och så stor att jag har musmatta över hela arbetsytan (och lite till).
Det var ju ett extraerbjudande till lågt pris så jag "står ut med" att den inte kom i lyxförpackning

Jo, absolut. Det var mer att en var som present denna gången också, och tänkte att det kanske blivit en miss att några skickas utan kartong. Därför jag undrar om någon annan fått i kartong. 😊

Permalänk
Medlem

Någon mer som beställde samma dag som tråden skapades och fotfarande inte fått någon musmatta?

Min skickades för 2v sedan och har mailat Geeks som skulle återkomma, men inte fått någon respons efter det.

@Edin Just musmattan, trycks den i Sverige eller i ett annat land? (Som jag tolkar det enl köpvillkor)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnowgubbeN:

Någon mer som beställde samma dag som tråden skapades och fotfarande inte fått någon musmatta?

Min skickades för 2v sedan och har mailat Geeks som skulle återkomma, men inte fått någon respons efter det.

@Edin Just musmattan, trycks den i Sverige eller i ett annat land? (Som jag tolkar det enl köpvillkor)

Yes. Beställde runt en timme efter nyheten och inte fått någon ännu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnowgubbeN:

Hur går det för dig? Fått någon matta eller återkoppling?

Påminde Geeks för en vecka sedan men då sades det att de fortfarande väntar på svar från DHL. Ingen återkoppling sedan dess, har svårt att tro att DHL har 2-3 veckors svarstid. Skickar själv väldigt mycket paket i mitt arbete och det är alltid svar inom en till två dagar när man skapar ett ärende.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SLARVA:

Hur går det för dig? Fått någon matta eller återkoppling?

Påminde Geeks för en vecka sedan men då sades det att de fortfarande väntar på svar från DHL. Ingen återkoppling sedan dess, har svårt att tro att DHL har 2-3 veckors svarstid. Skickar själv väldigt mycket paket i mitt arbete och det är alltid svar inom en till två dagar när man skapar ett ärende.

8/9 Fick jag svar från Geeks support att dom skulle kolla upp med DHL och återkomma.

Inga svar sedan dess och inga svar från taggen i denna tråd.

Nu står det förvisso leveranstid 3-30 dagar i köpvillkoren hos Geeks, men det är ändå lustigt att vissa har fått och vissa inte.

En spårningslänk bör åtminstone vara en standardprocedur med samtliga paket som skickas kan man tycka.

Vi skickar mycket med DHL och får vanligtvis svar inom 24h.

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av SnowgubbeN:

8/9 Fick jag svar från Geeks support att dom skulle kolla upp med DHL och återkomma.

Inga svar sedan dess och inga svar från taggen i denna tråd.

Nu står det förvisso leveranstid 3-30 dagar i köpvillkoren hos Geeks, men det är ändå lustigt att vissa har fått och vissa inte.

En spårningslänk bör åtminstone vara en standardprocedur med samtliga paket som skickas kan man tycka.

Vi skickar mycket med DHL och får vanligtvis svar inom 24h.

Hoppas du fått svar nu! Det har varit svårt att hantera paket som kommit på villovägar och att kommunicera med alla mellanhänder och få svar i tid av DHL, så det får bli en lärdom jag tar med mig framöver. Nu är det bara musmattorna som tagit vägen via denna leverantör och fraktsätt, resten av sortimentet går en annan väg.

Sorry till alla som fått vänta på svar och till och med inte fått sin musmatta.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com