Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Kampanj: SweClockers Hexagon XXL Musmatta (Slutsåld!)

Permalänk
Skrivet av serafim:

Ni måste köra en omgång till (och reservera minst en till mig).
Tyckte jag var snabb men den var redan slut när jag försökte beställa.
Snälla!
Vill ha!

Skrivet av Edin:

Hmmm, ska se om jag kan skaka fram en.
Edit: Se PM

Fint gjort!

Ligger det någon ytterligare vilsen matta eller avbokad sådan så tar jag gärna en!
(drog iväg ett mejl innan jag läste senaste här, ifall ni hellre ville ha frågan där)

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Fint gjort!

Ja, verkligen fint!
Många tummar upp och många tack till @Edin

Visa signatur

Debian, bara Debian, Debian överallt

Permalänk
Medlem

Konstigt att det står slutsåld i artikeln och titeln på framsidan, men 17 kvar när man går till affären? Är det bara för mig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Konstigt att det står slutsåld i artikeln och titeln på framsidan, men 17 kvar när man går till affären? Är det bara för mig?

Undrar detsamma, tänkte beställa en nu men kommer det bli problems?
@Edin

Visa signatur

4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 | Samsung G8 Oled 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

@Edin

Det har ju minskat med 2 sedan jag kollade senast så borde vara lugnt, de kanske hittade några till på en hylla?

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av medbor:

Ja det var märkligt, jag kollar upp och återkommer - inte säkert att dessa beställningar går igenom tyvärr.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Ungefär vad uppskattas leveranstiden vara?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Dreijer:

Ungefär vad uppskattas leveranstiden vara?

Allt postas idag, borde vara framme måndag / tisdag.

Skrivet av BlommaNN:

@Edin

Nu har vi inventerat lagret efter alla beställningar och det fanns 8 st musmattor kvar varav 7 st beställdes imorse - de packas och skickas idag. Tur att ni uppmärksammade i tråden och jag han stoppa fler beställningar, tack för det!

Visa signatur

Permalänk
Geeks
Grundare

Någon mer som fått paket idag?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

<Uppladdad bildlänk>

VAPE! Japp, den kom fram och ser enastående ut.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

<Uppladdad bildlänk>

morötter musmattor

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som skrattade när ni såg avsändaren? Fick mig att fundera på om jag beställt nått från en "vuxenaffär" men som jag glömt bort...

Visa signatur

5700x3D | RTX 3080 | 2 TB M.2 | 32 GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av FX9:

Nån mer än jag som skrattade när ni såg avsändaren? Fick mig att fundera på om jag beställt nått från en "vuxenaffär" men som jag glömt bort...

Jag undrade vad det var, men behövde inte dra dina associationer (;

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

<Uppladdad bildlänk>

Nej här har inget paket dykt upp ännu…

Har ni andra fått spårning i leveransmailet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SLARVA:

Nej här har inget paket dykt upp ännu…

Har ni andra fått spårning i leveransmailet?

Hämtade min igår!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

<Uppladdad bildlänk>

Jag har fått bekräftelse och
jag har fått betala
men
jag har inte fått paketet (ännu)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av serafim:

Jag har fått bekräftelse och
jag har fått betala
men
jag har inte fått paketet (ännu)

Samma här, står att den blev skickad i måndags dessutom men inte fått något kolinummer eller liknande heller.

Visa signatur

4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 | Samsung G8 Oled 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Samma här, står att den blev skickad i måndags dessutom men inte fått något kolinummer eller liknande heller.

Samma här, var en av de första att beställa förra tisdagen, blev skickat på fredagen. Lyser fortfarande med sin frånvaro och någon spårning har jag inte fått.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Skrivet av SLARVA:

Samma här, var en av de första att beställa förra tisdagen, blev skickat på fredagen. Lyser fortfarande med sin frånvaro och någon spårning har jag inte fått.

Men nyss fick jag, från PROFILE 4U AB (? knasigt namn ?), meddelande via "Mina Paket" på mobilen att mitt paket förbereds men också att "Vi har ännu inte någon statusinformation för denna sändning".

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Visst måste väl beskrivningen på denna musmatta var inkorrekt? Jag hade en musmatta som var 4mm innan och denna skall enligt beskrivning också vara det. Eller så är det mätt annorlunda och man har utgått från den sydda kanten, som är tjockare. Kanske kan nyttja ett skjutmått för att definitivt avgöra det, men utgår bara från jämförelse och ögonmått nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av serafim:

Men nyss fick jag, från PROFILE 4U AB (? knasigt namn ?), meddelande via "Mina Paket" på mobilen att mitt paket förbereds men också att "Vi har ännu inte någon statusinformation för denna sändning".

Mycket märkligt detta. Men det står ju å andra sidan också att det är 3-30 dagars leverans så än finns det tid för dem att skicka 😆 trist bara att andra som beställt långt efter har fått sina.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SLARVA:

Mycket märkligt detta. Men det står ju å andra sidan också att det är 3-30 dagars leverans så än finns det tid för dem att skicka 😆 trist bara att andra som beställt långt efter har fått sina.

Ja, det svider ju naturligtvis lite extra

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Visst måste väl beskrivningen på denna musmatta var inkorrekt? Jag hade en musmatta som var 4mm innan och denna skall enligt beskrivning också vara det. Eller så är det mätt annorlunda och man har utgått från den sydda kanten, som är tjockare. Kanske kan nyttja ett skjutmått för att definitivt avgöra det, men utgår bara från jämförelse och ögonmått nu.

Stämmer, hade en 4mm innan och denna är bra mycket tunnare (vilket jag faktiskt föredrar, tur nog!).

2mm är tjockleken:

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3.8GHz,CL16 / 5080 FE @3.1GHz,36Gbps VRAM,975mV

Permalänk
Medlem

Någon som minns eller vet vilket fraktbolag som används?

Beställde 26/8 och vill minnas att det då var 146st i lager.

Har fortfarande inte hört eller sett något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnowgubbeN:

DHL

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | LG OLED 42C4

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnowgubbeN:

Fick nyss meddelande från DHL att mittt paket nu finns att hämta i min lokala matbutik 300 m hemifrån. Går nog dit strax.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exydia:

Stämmer, hade en 4mm innan och denna är bra mycket tunnare (vilket jag faktiskt föredrar, tur nog!).

2mm är tjockleken:
<Uppladdad bildlänk>

Tack för bekräftelsen. Tyvärr tycker jag att det är mycket sämre, så blev rätt besviken. Hoppas beskrivningen är korrekt för kommande utgåvor.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av serafim:

Fick nyss meddelande från DHL att mittt paket nu finns att hämta i min lokala matbutik 300 m hemifrån. Går nog dit strax.

Det var kul att höra, att din matta kommit fram trots den bristande infon. Bara hoppas min gör det också inom en snar framtid!

Jag har provat kontakta geeks både i tisdags och igår för att få någon som helst info kring min order, men ingen återkoppling tyvärr.

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av SLARVA:

Det var kul att höra, att din matta kommit fram trots den bristande infon. Bara hoppas min gör det också inom en snar framtid!

Jag har provat kontakta geeks både i tisdags och igår för att få någon som helst info kring min order, men ingen återkoppling tyvärr.

Har den kommit fram än? Maila mig på edin@geeks.se annars

Skrivet av Dreijer:

Tack för bekräftelsen. Tyvärr tycker jag att det är mycket sämre, så blev rätt besviken. Hoppas beskrivningen är korrekt för kommande utgåvor.

Ska kolla upp varför specifikationen inte stämmer överens med uppmätta tjockleken - om det är jag som skrivit fel eller vad det handlar om. Går bra att returnera den såklart och ledsen för besväret!

Visa signatur

Permalänk

Fick min beställning i fredags. Tackar!

Förra gången jag köpte en swec-matta så kom den i en matchande cylinder-låda. (ungefär som tennisbolls-burk, men i svart kartong med motiv på)

Nu kom den dock i en enkel genomskinlig plast. (förutom transport-plastpåsen)
Hur ser era framkomna leveranser ut?
Någon som fått med cylinder-lådan denna gång, eller plast?

(Inte tänkt som klagomål. Men jag undrar. Med cylinder-låda/burk så är helheten en riktigt trevlig present nämligen - både att ge och att få.)