Permalänk
Medlem

Timerefresh I CS

Behöver hjälp! Det är nämligen så att när jag ska kolla min FPS i CS med hjälp av timerefresh så tar det ca 160 sekunder att snurra och jag får en FPS på mellan 0.8-1.5!!!!!!!!!!!! Det flyter skitbra annars med en FPS över 99 konstant! Jag gissar att det beror på mitt Hercules Radeon 9600Pro som en kompis även haft strul med men jag är inte säker, jag vill hjärna ha det fixat.

Visa signatur

Leo

Permalänk
Hedersmedlem

Timerefresh är sjukt ändå, jag minns att jag kunde få den att visa över 400 FPS på ställen där jag hade 70-80 när jag spelade, med samma antal spelare på ungefär samma ställen osv.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk

Det är tydligen två olika saker men jag vet inte hur? Och det stämmer det som Thomas säger. Men varför bry sig om du annars har 99FPS konstant när du spelar?

Permalänk
Medlem

Jag stör mig bara på det, det funkade ett tag men sen så började det CPa sig, kanske drivisarna till graffekortet som måste uppdateras, catalys 3.7 då tror jag...?

Visa signatur

Leo

Permalänk
Medlem

Hmm, den där timerefreshen är skum som fan. vet inte hur den räknar igentligen. Jag har alltid 100-99 fps i cs och när jag skriver timerefresh i t's brorum på aztec och kollar i golvet så får jag runt 2000. Någon som vet hur timerefresh räknar?

Visa signatur

What goes around, comes around.

Permalänk
Medlem

timerefresh räknar vad du har för FPS då det fryser till hetl enkelt.
absolut ingen "spel FPS"

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc