Permalänk
Inaktiv

Playstation 2

Vad kan jag ta för ett PS2 + 4 nya spel, minnes kort och en spelkontroll.
inköpt: 2003-09-28 och det är 2års garanti kvar.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

fan heller, det är bara priset för konsolen

Permalänk
Medlem

Du fråga, du fick ett svar. Det dög inte så jag antar att du har ett svar själv.

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Inaktiv

funderar på 2600:-
eftersom spelen i sig är värda 2373:-

Permalänk
Medlem

Vad är det för spel till att börja med?

Permalänk

2500 kan du ta, men man vet inte om du får det sålt för det.
PS2an är begagnad, inte speciellt gammal men ändå begagnat vilket gör att priset droppar riktigt fort.

Permalänk
Medlem

Beror lite på vilket skick spelen, tillbehören och basenheten är. Bra skick = 2600-2700:- (alla kartonger, manualer, extra kablar, RGB osv). Dåligt skick = 2100-2300:-

Något sånt antar jag iallafall

Permalänk
Inaktiv

Alla spelen är i bra skick, Manualer och kartong finns med och ör i bra skick
spelkontrollen är i bra skick, har bara använt PS2:an 10 gånger

spel som följer med är Colin Mcrae 4, V-Rally 3, SSX Trick, Final Fantasy X.

plus att det är faktiskt 2års garanti

Permalänk
Medlem

Du kan köpa allt det där för 3420 kr (webhallen.com)...så att sälja beggat för 2700 blir nog lite svårt.

Men på Blocket.se kan alla lyckas!

Visa signatur

Vinterdatorn 2016 (。◕‿◕。)
| Fractal Design Define S | Asus Z170 Pro Gaming > i5 6600K > Noctua U14S | RX480 4GB + RX570 4GB | EVO850 250 + 512 GB SSD'er | 2x8GB Corsair 3000MHz | Supernova G2 650W | AOC G2460PF 24" |

Permalänk

Fråga: Varför i h-sikke sälja det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joel.lindgren
Fråga: Varför i h-sikke sälja det?

Permalänk

offtopic: när jag skrev en sånn här tråd så fick massa svar med:
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma i forumet. Som privatperson ska du då använda Marknad.

så vissa får fråga, andra inte?

Permalänk
Medlem

Thakrillo: Jag tror att det beror på hur man ställer frågan. Om du skriver typ: "Jag säljer mitt PS2 bla bla bla" eller liknande.

Override: Eftersom det är ganska bra och relativt nya (utom CMR4, eftersom det är asnytt) spel och du äger att du har kvar garanti, så kan du nog sälja den runt 3000:- om du har tur. Skulle nog satsa på 2600-2800:- någonting.

Får man fråga varför du ska sälja den?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nebbi
Thakrillo: Jag tror att det beror på hur man ställer frågan. Om du skriver typ: "Jag säljer mitt PS2 bla bla bla" eller liknande.

Override: Eftersom det är ganska bra och relativt nya (utom CMR4, eftersom det är asnytt) spel och du äger att du har kvar garanti, så kan du nog sälja den runt 3000:- om du har tur. Skulle nog satsa på 2600-2800:- någonting.

Får man fråga varför du ska sälja den?

Jag frågade hur mycket mitt system var värt!!!!

Ontopic: 2800kr är nog lagom, men kanske i högsta laget!

Permalänk
Medlem

fattar inte heller varför han ska sälja. MGS3 kommer ju.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Inaktiv

nebbi: varland: Funderar på att skaffa XBOX istället

Permalänk
Medlem

ushc... inte kryss box... jaja det e din smak... bara kolla att det verkligen finns många spel som du kommer vela köpa till kryss boxen.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1