Permalänk
Avstängd

det är väl bara till att modda lite

Permalänk
Medlem

bara att ta fram en gammal bigpack-låda, smätlim och lite silicon så löser sig nog det

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Det är en Hozelock pump... egentligen för trädgårds grejor om ja inte har fel.. sen har jag en mindre fontän pump som ja ska ha till gpu å nb

Permalänk
Medlem

vill du visa lite bilder på ditt bygge? jag behöver inspiration

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Hur stort chassi har du? Får värmepaketet plats? Eller ska du ha det utanför datorn?

Visa signatur

"#pacific @ quakenet"

Permalänk
Medlem

dessa pumpar för 100:- ni snackar om är förmodligen pumpar från biltema etc.
Dessa pumpar är inte tillverkade för att fungera dyget runt(eller hur mkt ni nu har igång datan) och kommer med största sannolikhet att sluta fungera relativt fort... Satsa på en bättre pump, om ni inte vill ha en grillad cpu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x1zt
http://zaint.no-ip.com/upload.php

varför sa du inte det.

snyggt grabben

Visa signatur

nf7-s 2.0 | barton 2500+@2350mhz | cnsp 7 något.. | 2x256 pc3200 xms 2,5-3-3-8| Hercules 9800 pro @410/740

Permalänk
Medlem

det är min kompis akvariepump, gjord för att gå 24/7.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

hozelock pumpen som jag har kostar egentligen
~500kr.. gjord för 24/7
visst kan ja vissa lite bilder måste bara vänta nån vecka
innan ja får tillbaks kameran!!

och kylaren får inte plats cirka 50*50 (cm)
Här är en bild på kylaren med två 80 & en 92mm fläktar liggandes på den...
BILD

Permalänk
Medlem

overkill?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

hehe
bra, billigt åå lite overkill

funderar på om ja ska dela på den.. så den inte blir så stor

Permalänk

räcker det inte med en stor kylfläns å nån lågvarvig fläns för att kyla en sån cpu?

Visa signatur

Varför har inte jag någon avatar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
overkill?

Overkill är aldrig fel!

Visa signatur

Livet är ganska bra om man ser till alternativet