Armed and dangerous...hehe...

Permalänk
Medlem

Armed and dangerous...hehe...

Någon mer än jag som har provat detta spel?? Samma som gjorde Giants (planet moon), men nu med hjälp av lucas art. Spelet är lätt, och det tog bara en dag att varva det. Häftiga vapen mm, men humorn är ett kapitel för sig. Låg dubbelvikt flera gånger, och vred mig av skratt. Filmerna mellan uppdragen är helt enkelt super sjuka, och de blir bara bättre och bättre ju längre spelet lider.

Permalänk
Medlem

Jag, har provat det. Helt underbar humor. Filmen när de ska värma den där lilla gubben är så jävla bra.

Permalänk
Medlem

Den med fåret är inte heller så dum....

Permalänk

Jag har bara spelat de två första banorna än så länge, men jag stör mig rätt så mycket på dessa konstiga pingviner som står överallt.

Permalänk
Medlem

vad är det för slags spel?
funderar på att köpa det till endra xbox eller PC.
ifall det är ett fps så funkar de inte så jättebra på xboxen kanske

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
vad är det för slags spel?
funderar på att köpa det till endra xbox eller PC.
ifall det är ett fps så funkar de inte så jättebra på xboxen kanske

Tredjepersonsperspektiv..

Det passar nog utmärkt på konsoll.. om det inte är gjort för konsoll, verkar nästan så..

Men jag instämmer.. skitkul lir o grymt roliga cutscenes

Permalänk
Medlem

Screenshots?

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Det funkar utmärkt på xbox kan jag meddela, mycket sjukt och roligt spel

Har dock inte kommit längre än till andra banan, blir dödad på samma ställe hela tiden (precis efter man har tagit en fetekanon och sprängt sönder deras port...)

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Någon som har en demo, förutom den från fileplanet???