Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Spelet man önska att man aldrig skaffat.

Permalänk
Medlem

Alla får ju ha egna åsikter.. men folk som gnäller på fallout undrar man vad dom har för smak

Det spel som jag ångrar mest att jag spelat var nog: Die Hard - Nakatomi Plaza.. Jag och en kompis satt mest och skrattade åt hur dåligt det var.. ush ush..

Permalänk

Tycker vi borde sammanställa en "Worst Ever" lista...
Där tydligen Die Hard - Nakatomi Plaza borde kora förstaplatsen:D

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Smaken är som baken. Ingen idé om att dividera om vad som är bäst resp. sämst när ändå inte alla instämmer.

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem

Mortal Coil, verkligen det mest dåliga spelet som någonsin har skapats. Sök på google, det är hemskt.

Permalänk
Avstängd

Half-Life.
Resident Evil 2 (pc)
noX

Half-Life var utan tvekan det långtråkigaste skitspel jag spelat. blv inte bättre med dessa skit mods. RE2 var inte bra det heller. och noX borde inte kalla sig rpg.

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk

Varför drar du upp en jätte gammal tråd för att skriva det?

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Avstängd

vem drar upp en JÄTTE gammal tråd?

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem

pondus såklart
Fast vi kan göra den aktuell!
Har hänt en del sen dess, och säkert många som gjort ett par dåliga köp!

Mitt sämsta... Kotor
Var tvi! Spelade det i 20 minuter, och kan ärligt talat säga att det var 20 minuter av tråk!

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Zone of the Enders.
Skitkul spel och lätt som fan, tills man kommer till sista banan då allt blir helt jävla f#cking omöjligt!

Det är inte meningen att man ska vinna sista fighten. Har jag för mig iaf.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Medlem

vad är det som är så farligt med o dra upp en gammal tråd??

Permalänk
Medlem

The sims ångrar jag djupt att jag köpte...ett av dem mest tråkigaste och mest meninglösa spel jag har kört

Visa signatur

Döden kommer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maskaren
Mitt sämsta... Kotor
Var tvi! Spelade det i 20 minuter, och kan ärligt talat säga att det var 20 minuter av tråk!

Tja, på 20 min hinner man inte se mycket av KotoR. Tycker du ska spela vidare i några timmar och ta dig från Taris (eller till?).

Permalänk
Medlem

Man kan se topicen från en annan synvinkel också. Vilka spel skulle man aldrig skaffat för de har tagit alldeles för mycket tid?
Isf kan jag ju lungt säga Neverwinter Nights, blivit många sena kvällar på skoldagar

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Diablo 2. Det är kul men när det är samma sak OM OCH OM IGEN så blir man sur, speciellt när Hårdisken dog när man var i katakomberna ch man fick böörja som spelet igen. Fy fan.

Jag har fortfarande inte spelat igenom första "världen"... Otroligt kasst spel. Vilken besvikelse, jag föredrar fortfarande ettan.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Headhunter.
enormt dåligt.

ush.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pondus
Smaken är som baken. Ingen idé om att dividera om vad som är bäst resp. sämst när ändå inte alla instämmer.

Får man fråga varför du hänger på ett diskussionsforum om du inte förstår poängen med att diskutera?

Visa signatur

We're special in others ways. Ways our mothers appreciate.

Permalänk
Medlem

Star Wars The Phantom Menace och F16 Agressor..fy helvete säger jag bara...

Visa signatur

Intel P4 3Ghz - 1Gb DDR400 Dualchannel - Asus GF6800GT 128Mb- Seagate 160Gb - LG 12x DL DVD-RW - Acer AL1714 17" TFT @ 14ms

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deathwish
ehmm när jag var yngre så köpte jag många spel. Och när jag skulle köpa ett spel så kollade jag bara om det var en snygg framsida så köpte jag spelet..

Kan säga att:

XS:Shield Up, Fight back - är absolut det sämsta spelet som gjorts.
Trespasser: Gjort av killar för killar..man kollar livet på tjejens bröst och ja..allt är bara dåligt.
Sin: ganska roligt..men suger stenhårt.
Space station simulation: Om ni hittar nå tråkigare spel än detta så säg till.

hehe va faan, Trespasser var ju grymt! skit svårt att sikta med typ en bössa! måste spelas

Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Jag har fortfarande inte spelat igenom första "världen"... Otroligt kasst spel. Vilken besvikelse, jag föredrar fortfarande ettan.

hm.. Spelet är riktigt bra!! Men efter vad jag sett/hört så är det såhär: Antingen älskar man det eller så hatar man det hehe

Visa signatur

Yay!

Permalänk
Medlem

Counter strike... Mycket bortkastat tid där

Visa signatur

Stolt Piratpartist!

Permalänk
Medlem

det har du alldeles rätt i!! ingen kritik mot Half Life men CS, fy faan!

Visa signatur

Yay!

Permalänk

HL är tidernas spel..no doubt..
Nox är också roligt... iaf back in the days

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

jag blev otroligt besviken på vietcong fist alpha jag älskade vietcong och hade sett fram mot det otroligt mycket under skoldagen. när jag kommer hem upptäcker jag att skiten laggar på 1280x1024 och jag tvingas spela det på 1024x768 low detail trots att vanliga vietcong flyter perfekt med 1280 och high detail... sen så klarar jag spelet på fredag kvällen, började spela när jag kom hem pausade vid middagen och klarade det vid 12-1 tiden... sammanlagt kanske 6 timmars spelande, på hard... sen när jag når och klarar (nästan) sista banan så ska vi åka därifrån men då vägrar crocker gå ombord eller överhuvudtaget komma till LZn det spelar ingen roll att jag loadar utan jag tvingas lira om banan men gör det nu med invisibility och god mode:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pondus

Märk trådens namn "Spelet MAN önskar att man aldrig skaffat". Jag ville helt enkelt se vad folk ur deras synvinkel ansåg vara det sämsta spelet de skaffat. Alltså inte bestämma din åsikt om vilket som är det sämsta spelet.

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gen
Märk trådens namn "Spelet MAN önskar att man aldrig skaffat". Jag ville helt enkelt se vad folk ur deras synvinkel ansåg vara det sämsta spelet de skaffat. Alltså inte bestämma din åsikt om vilket som är det sämsta spelet.

Ditt ägg, kolla vad han citerade på! Att vi inte ska RÖSTA FRAM det sämsta spelet, han har väl inte sagt något om att det är fel att diskutera? Förresten var SIN otroligt kul när det kom! Det första fps spelet som jag spelade med musen

Permalänk
Medlem

Red Alert 2. Blev grymt besviken på det.

Permalänk
Medlem

Nosferatu: the wrath of malachai, installerade, startade, plockade upp svärdet, stängde av och avinstallerade.
blä!!

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Civ CTP II. Som ettan fast värdelöst.

Visa signatur

A battalion of armadillos could take Sweden these days. - Gary Brecher http://peakoil.istheshit.net/
Dags att bli geo-grön! Kom ihåg att ni hörde det först från mig och Thomas Friedman. ;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Co Rolla
Ditt ägg, kolla vad han citerade på! Att vi inte ska RÖSTA FRAM det sämsta spelet, han har väl inte sagt något om att det är fel att diskutera? Förresten var SIN otroligt kul när det kom! Det första fps spelet som jag spelade med musen

Din mupp...han citerade ingen. Däremot framstår det...än om oklart att han refererade till inlägget före.

Sen kom jag på att Mortyr sög maskrosvin

Visa signatur

|A64 3200+ @ 2211MHz| |MSI K8N FSR| |1024MB Corsair CMX512-3200XL 2-2-2-5| |Galaxy 6800GT 256MB 370/1000| |Zalman 7000A|
|Realtek AC'97| |560 GB HD| |Antec TruePower 430W| |3DMark05/03/01 - 5115/12326/22320| |Aquamark - 62723|

[i]- WoW -[/i]

Permalänk
Medlem

Might and magic 9 ligger bra till där.
Ufo aftermath var sanslöst kasst med efter de tidigare superspelen.Iaf de 2 första.

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk

Fallout 2

Visa signatur

<suck>