Någon som kan med samurize?

Permalänk

Någon som kan med samurize?

Jag fattar 0 av samurize :S
Jag har laddat hem ett tv plugin som jag vill få att funka fast vet inte hur jag ska göra.. kan någon hjälpa mig?

Visa signatur

Man borde va swec

Permalänk
Medlem

Då har du tur kan jag säga, jag fick inte ens ladda ner programmet

Körde det förut och jag hade inga problem med tv scriptet men det är ju bara det att jag inte kommer ihåg hur jag gjorde

Visa signatur

MIDI Tower ATX NEXEC 202 300W |Asus P4800 SE| Pentium 4 3.0 GHz| 512 MB DDR *2| ASUS TI4200 G-Force 4 128 MB DDR TV-Out|

Permalänk
Medlem

lägg tv-scriptet i mappen script i explorer | lägg till mätare i samurize | välj "Active Script" | på höger sidan så finns en dropdown meny välj ditt script | välj övriga alt

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

filnamn.js eller filnamn.vbs ska in i C:\program\samurize\scripts. Fick du med en filnamn.ini så ska den in \samurize\configs.
Starta Samurize och högerklicka på ikonen i systray -> Select Config File -> välj filnamn.ini.
Fick du inte med en ini fil så måste du göra en själv.
Välj istället Edit Configfile..
Klicka på Add Meter -> Add script. Resten får du fixa själv. Häng lite på deras forum och läs FAQ.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Denna information får jag när jag försöker tanka hem programet.

This file doesn't belong to the site you came from

Please e-mail the webmaster of the site you came from and tell him:
NOT TO LEECH OTHER SITES LINKS!!

Definition of a Leecher: One who is to lazy to link from his own server or steals other peoples hard work and makes it look like his own

Your IP address has been loggedOn a side note, if you are using Norton Firewall, getright or any download manager/referal blocker , deactivate it for the download to work ok.
If the page does not automatically reload, please click here

*Skäms*

Glömde läsa det sista

Visa signatur

MIDI Tower ATX NEXEC 202 300W |Asus P4800 SE| Pentium 4 3.0 GHz| 512 MB DDR *2| ASUS TI4200 G-Force 4 128 MB DDR TV-Out|