Mina diskar är konstiga?

Permalänk
Avstängd

Mina diskar är konstiga?

Hejsan!

Jag har fått problemet med att när jag ska ta bort stora filer så tror hårddisken att de fortfarande är kvar innan jag tog bort dem. Detta är väldigt jobbigt då jag förlorar ganska många gb!

Så är det någon som har någon bra förklaring så vore jag mkt tacksam!

kanske ska säga att formatering inte hjälper!

mvh
jare

Visa signatur

Sydney > Sverige
[Those where the days gaming] Ioiny Or-lo - ReDevils n' Fusion for life rip -05 ; Namow - TSA n' ReDevils Jedi rip -05:: rDe Chimaera PvPer! Pre-cu veteran

Permalänk
Avstängd

Har du Norton Firewall eller Antivirus?

Permalänk
Avstängd

Ja, jag har Norton Systemworks 2004. Jag har funderat på om det är en funktion i systemworks där man inte tar bort alla filer som man kastar utan måste göra det genom sytemworks. Det är ju bara det att jag inte har en aning om om detfinns en sådan funktion.

edit: jag har löst det!! Det var norton protecting reclycle bin som ställde till det. Så alla som har samma problem som jag kan alltså bara tömma norton protecting recycle bin, genom att högerklicka på papperskorgen och välja det alternativet. F** va glad jag är nu!

mvh
jare

Visa signatur

Sydney > Sverige
[Those where the days gaming] Ioiny Or-lo - ReDevils n' Fusion for life rip -05 ; Namow - TSA n' ReDevils Jedi rip -05:: rDe Chimaera PvPer! Pre-cu veteran

Permalänk
Medlem

Re: Mina diskar är konstiga?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jare
Hejsan!

Jag har fått problemet med att när jag ska ta bort stora filer så tror hårddisken att de fortfarande är kvar innan jag tog bort dem. Detta är väldigt jobbigt då jag förlorar ganska många gb!

Så är det någon som har någon bra förklaring så vore jag mkt tacksam!

kanske ska säga att formatering inte hjälper!

mvh
jare

men norton kör med fil skydd typ du måste ju fan stänga av den eller höger klicka på papper skorgen och ta tja typ ta något som heter delete nrotn protect files purge eller något sådant skit :PPPP