Permalänk
Medlem

butiker som säljer 35w xp-m????

Säljs 35W:s modellen endast på itbutikken?

Eller har ngn koll på nån annan butik där de säljs? Länka gärna.

Har itbutikken just höjt priset på sina 35W:are??? Det var inte skoj...

Visa signatur

/-_-

Permalänk
Medlem

Endast Itbutikken säljer 35W i norden. Du får kolla utomlands annars. Ja, dom har höjt priset ena aning, precis efter att jag köpte min dock bara med en 20-lapp.

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Dock ändå... 6 paket nudlar motsvarar det. Nästan en hel veckas middagar...

Köpa eller inte köpa en sådan... Arrgghhh, man skulle haft en massa pengar.

Visa signatur

/-_-

Permalänk
Medlem

Jag skulle köpa mer minne. Slutade med att Jag köpte ett DFI Lanparty Rev.B för 1300kr, en Athlon Xp-m för 1050 kr(inkl. frakt) samt 512 mb minne för 1200.

Jag ligger 1200 kr back, och snuskonsumptionen kommer bli jävligt lidande, men FAN vad jag är glad att jag körde på det.

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilfirin
Endast Itbutikken säljer 35W i norden. Du får kolla utomlands annars. Ja, dom har höjt priset ena aning, precis efter att jag köpte min dock bara med en 20-lapp.

Ligger inte Danmark utomlands..?

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Ligger inte Danmark utomlands..?

Vafan..... ....... Jaja, utanför NORDEN menade jag

"Vadå, är vi inte en union längre?"

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk

Med utomlands, menar han naturligtvis utanför Norden

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Phanteks P600S
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk
Medlem

http://www.acp.nu

fast det står inte om dem finns i lager :S.. skum sida

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hajvan
http://www.acp.nu

fast det står inte om dem finns i lager :S.. skum sida

Det är ju 45wattarna....

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majed
Det är ju 45wattarna....

mm dom klockar ju lika bra ändå...

skillnaden mellan 35W och 45W 2400+ är att 35W körs i 1.8ghz och 45W körs i 2ghz därav den högre effektutvecklingen.

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk
Medlem

acp.nu ska få in 35w imorgon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RozZy
acp.nu ska få in 35w imorgon

Vart ser du det?

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hajvan
skillnaden mellan 35W och 45W 2400+ är att 35W körs i 1.8ghz och 45W körs i 2ghz därav den högre effektutvecklingen.

tycker du det verkar logiskt att processor med 2400+beteckning går snabbare än en 2500+ med samma kärna? alltså tror jag att dom båda går i 1,8 som standard (och den extra värmen är från högre spänning - inte från högre klockning)

Visa signatur

Folding - bad in poker, good in real life

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+
Vart ser du det?

Ringde dom och frågade!!